Kurono Only

Ik had 'm gemist, maar er zijn er te koop. Ik vind het niet weinig geld, maar het jeukt om er een tweede bij te scoren.

8 likes

Geen snacks kopen hè.

Dat kan ik geloven, ik heb ook even getwijfeld. Donker gelakte of sunburst achtergronden en gepolijste wijzers zijn voor mij niet afleesbaar genoeg, maar daar heeft die nieuwe geen last van :blush:

Dit. Die alledaagse verleidingen houden een mens weg van de langetermijn doelen :wink:

2 likes

Dat is geen snack.

Ik heb Kurono heel hoog zitten, en zou dit gewoon houden als ik er eentje had. Misschien zou ik de GS GMT er voor uit bonjouren als ik zoiets zou doen.

Da’s voor mij het huis volledig aflossen, een vrij groot lijfrente kapitaal opbouwen, en een twee- of drie-tal investeringsportfolio’s beheren.

Horloges zijn, als je het zo bekijkt, per definitie een snack. Ik heb geen doelen. Ik heb een lijste “zou misschien ooit leuk zijn”, maar ben er niet mee getrouwd.

5 likes

Maar waarom 2 of 3 portfolio’s?

Wat is mis met 1? Het blijft toch allemaal je eigen poen. Ik neem aan dat je per portfolio ook spreid.

Ik spreid per portfolio, maar werk met een paar verschillende banken en een broker zodat niet al m’n eieren in één schaaltje liggen.

Afhankelijk van je definitie van “portfolio” kan het ook 1 portfolio zijn waar fondsen en aandelen van een paar bronnen in zitten.

Ik kies er voor om “Portfolio” te zien als alles wat ik bij een bepaalde dienstverlener onder heb gebracht. Het einddoel is een kleurrijke waaier van doekoe.

3 likes