Kurono Only

Ik weet het en ik heb dat nagevraagd. Die hebben de vraag doorgespeeld naar de Belgische douane en ik heb de mails kunnen meelezen, maar die gaven aan dat alles correct was. Ik heb wel een correctie in de grootteorde van 10 euro gekregen, maar niet de fout die hier hoger aangegeven was.

Na veel weg en weer heb ik het uiteindelijk maar betaald want anders bleef het pakket on hold. Ik heb de emails nog wel staan, dus voor de Belgen onder ons, stuur gerust een PB dan zoek ik het allemaal even op.

1 like

Wow, echt heel mooi! Gefelicteerd.

1 like

Zwart bandje is ok, maar ik zoek toch nog naar een niet-zwart bandje… :yum:

14 likes

Op staal?

10 likes

Een (donker)bruine band staat deze Kurono imho echt geweldig.
Zie de foto’s van @Fate_Amenable_To_Change

2 likes

Ooh, dat is wel knap. Welke band is dat?

Ja, ik ben op zoek naar iets dergelijks.
Donkerbruin, roodbruin… hier een Horween van Fluco

4 likes

Erg fraai. Volgens mij heeft Chris er een bandje van Colareb aan gehangen.

1 like

Nope. Een ordinaire RIOS.

@wimm5, voor mij werkt deze band heel erg goed:

2 likes

Zou een Uncle Seiko zijn:

3 likes

Bedankt!
Ik ga het nakijken. Shell Cordovan is inderdaad wel het beste leer voor zo’n bandje. Ik twijfel nog over de taper, ik heb ondervonden dat mijn kleinere horloges een grote taper (20 naar 16) beter verdragen.

Thanks. :ok_hand:
Ik ga opzoeken welke end links dit zijn…

Niet om te shitten op rios maar voor m’n ks had ik een shell Cordovan gekocht en die raakt aan één kant de kast…

Weet niet hoe ze dat hebben klaargespeeld

Ik vermoed dat dat de kast is. :upside_down_face:

Mijn ervaring met de banden is uitstekend verder.

Hoe verklaar je dan dat ie 'm aan de ene kant raakt en aan de andere niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ogelijke kast? Ongelijke positie lug holes?

Je kunt de dikte van de band opmeten, als die hetzelfde is weet je het. :slight_smile:

Jij hebt 'm ook, de SJE083…

Lijkt me logisch dat er eerder sprake is van variatie /tolerantie op zo’n band van rios dan op de kast van de KS

Maar het zou kunnen natuurlijk

1 like

Ah… Moderne KS. Dan is het de band. Ik zou bij een vintage kast nog eens variatie in de kast kunnen verwachten.

Maar is dat dan een platte cordovan band? Ik heb ooit een gevulde gehad die een halve meter dik voelde. En zo stug als een plank.

Platte zijn altijd dun geweest.

1 like

Aangekocht en super tevreden met dit Shell Cordovan bandje van Rios.
Bestaat ook in 20-16mm:

8 likes

Zeer mooi !

1 like