Tuurlijk. Het ding eet geen brood toch?
Ik ook, maar ik moet nog 80 euro terug krijgen van de douane omdat ze me genaaid hebben met de import kosten.
Ja dat hoor ik bij verschillende mensen. Maar om eerlijk te zijn hoor ik ook wat een gedoe het is om dat terug te krijgen. Klopt van geen kanten, maar ik heb daar dus echt heel erg geen zin in.
Heel gaaf! heerlijke subtiele dresser blijft het.
Bijzonder stuk inderdaad. Die 3 ringen en de 12/3/6/9 spelen heel mooi met licht. Dan die gepolijste bolle kast erbij
En deze
Jazeker! Geweldig ding, maar ik moet ooit ophouden met die flauwekul. Ik laat me deze keer niet afleiden van de Reverso.
Keep up the good work. Wel af en toe die blauwe kurono posten he.
Beetje te stil hier!
Is dit een blijver in de collectie? Heb je een NA topic gemaakt? Die kon ik niet zo snel vinden, en jouw NA topics zijn altijd zo mooi.
De NA is vandaag geland.
What a beauty!
Die dial is heel moelijk vast te leggen op foto. En dan vooral om het zonder (of zo weinig mogelijk) stofjes te doen.
Schitterend, weer veel Japanse schoonheid bij gekomen op HF.
En tip voor DHL: altijd narekenen en niets teveel aan die lui betalen. In eerste instantie zullen ze proberen dat jij maar bezwaaar moet maken bij de douane, maar stug volhouden. Hun fout, dus zij breien het maar weer recht. Geloof me, de aanhouder wint!
Mooi, wel veel herrie vind ik…
De 9039?
Luid luid
In België lukt dit niet trouwens. Ik heb destijds veel gemaild en gebeld, maar de douane gaf niet toe.
De douane zat niet fout, maar DHL. Die hadden de verkeerde goederencode (uit de nomenclatuur) gebruikt. En dan krijg je onjuiste invoerrechten.