Kurono Only

Ik heb het allemaal gewoon betaald, niet eens naar gekeken :joy: Hoe veel scheelt het?

2 likes

Als het max tarief voor horloges inderdaad €0,80 is dan scheelt het telefoontje me €80.

Fijn om te horen. Hier gingen ze drie weken geleden wederom de mist in bij DHL. Eerst gemaild, maar geen reactie. (Nog steeds niet trouwens)

Na een paar kastje/muur telefoontjes had ik ook mn gelijk. €175 aan ‘Import Duties’ teruggekregen. En bedankt.

1 like

Dat is dan wel de moeite waard nog. Ik was in totaal €455 en een beetje kwijt. Kan de specificatie niet vinden.

1 like

Bij mij was het een vergelijkbaar totaalbedrag (paar euro minder), dus dat scheelt zeker. Ik zou even bellen, want bij mij ging dat voorspoedig: inmiddels alweer bericht ontvangen dat het bedrag voor invoerrechten wordt aangepast naar €0,80 zodra de zending wordt ingeklaard.

Wat een zootje aan wijzers en dail structuren.

Weet je wel het aankoopbedrag (X) + verzendkosten (Y), dan is het makkelijk:

X+Y = Z * 0,21 + 0,80 + administratiekosten koerier (bij Fedex 2,5% * (BTW + 0,80))

Net hetzelfde hier (80 euro ipv de 0,8), al wat over en weer gemaild maar ze begrijpen mijn vraag daar niet echt :man_shrugging: . Nog maar eens een verduidelijking gestuurd… hopelijk komt het snel goed.

Bedankt voor de tip!

@Veblen @Time @illewoare Om het hier wat meer on-topic te houden heb ik het volgende draadje nieuw leven ingeblazen voor de laatste ontwikkelingen: https://www.horlogeforum.nl/t/invoer-horloge-japan-let-op-hoogte-invoerrechten/262674/127?u=peetje

1 like

Kom maar door met die nieuwe levering Kurono’s mannen! We wachten met smart. :heart:

1 like

De mijne ligt klaar op het DHL-pakketpunt, dus als het een beetje meezit (lees: als er uitsluitsel is over de hoogte van de invoerrechten) kan ik morgenavond een fotootje posten! :partying_face:

2 likes

Mijne ligt ook klaar om te leveren, alleen is het radiostilte ivm die onterechte import duty :face_with_peeking_eye:

1 like

Het gedoe met de invoerrechten is helaas (nog) niet opgelost, maar dat mag de pret niet drukken! De eerste indrukken zijn goed, maar ik ben heel benieuwd naar het horloge in daglicht. Hier alvast een paar plaatjes van de NA:

20 likes

:star_struck:

23 likes

Gefeliciteerd! Scherp hoor! Wat een unieke stijl.

1 like

Hier nog eentje binnen! Heel mooi, het blauw is veel subtieler dan op de renders. Het saffier, de wijzers, de plaat… alles is echt heel kwalitatief afgewerkt. Hij is ook verrassend goed afleesbaar, beter dan verwacht :+1:

23 likes

Mooi zeg, dat wordt genieten! :star_struck:

1 like

Ik moet zeggen dat ik deze wat uit het oog verloren was omdat hij al besteld was van mei en mijn gedacht niet echt meer stond op zo’n subtieler dresswatch. Maar hij is wel fijn om te bewonderen!

Of hij blijft is nog een andere zaak, met de andere NA’s de laatste tijd. Maar het leuke is wel dat de garantiekaart op naam staat, dat maakt het al een drempel om hem te verkopen. Misschien moet ik hem houden en elke NA rustig de tijd geven om te laten bezinken :blush:

6 likes

image

3 likes

:flushed:
:thinking:
:face_with_hand_over_mouth:

4 likes