Kvandenberg

Afgelopen week kwam er een leuke SKX007 voorbij. Binnen enkele minuten was de koop geklonken. Kvandenberg reageert snel, communiceert duidelijk.

De dag na de betaling ging het horloge op de post en twee dagen later zat het hier om de pols. Het horloge voldeed exact aan de beschrijving. Horloge was atoombom-proof verpakt.

Aanrader!

1 like

Ik ben zeer te spreken over de manier waarop Kasper mijn SKX heeft overgenomen. Een net bericht, snelle betaling en een berichtje bij ontvangst. Netjes, zoals het hoort vind ik :sunglasses:.

1 like

Horloge gekocht van Kvandenberg. De communicatie liep snel en correct, maar ik voelde enige argwaan. Na verdere info kan ik zeggen dat die argwaan zeer terecht was.
De koop was snel geklonken. Het horloge snel verstuurd én ontvangen. Zeer degelijk verpakt. Het horloge is zoals beschreven.

Zeer positief resultaat.
Aanrader !

Recentelijk een horloge van Kasper (@Kvandenberg) overgenomen en ik ben zeer te spreken over het zaken doen met Kasper.

Kort en wel:

• Heldere communicatie
  • Realistische prijzen
  • Item is keurig verzonden (aangetekend)
  • Item is als omschreven

Erg tevreden met mijn nieuwe aanwinst!

Bedankt Kasper. :slight_smile:

Onlangs een Tudor aan @Kvandenberg mogen verkopen. Een echte horlogeliefhebber en zeer plezierig in de omgang. Hiernaast is hij ook zakelijk netjes, staat achter zijn woorden en komt zijn afspraken strak na.

De overdracht was bij mij thuis. Die dag zal wat mij betreft niet de laatste ontmoeting zijn: hij is altijd welkom voor een bakje koffie en een goed gesprek over horloges & auto’s :muscle:

Horloge overgenomen en zeer tevreden met de duidelijke communicatie, en met de aflevering die door middel van verzending heeft plaatsgevonden.
Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Onlangs een Apple Watch overgenomen. De deal met Kvandenberg was snel gemaakt en het horloge was keurig verpakt en verzonden. De staat was ook precies zoals beschreven. Dik tevreden!