Kvarnsjö

Ik lees graag de reviews van Yeomanseiko. Deze keer gaat het over Horlogebandjes, uit Zweden.
Prijzen in USD. Goedkoop. Echter voor leveranties naar EU: opslag TAX 25%, zie FAQ. Maar dan nog goedkoop m.i. .Zie package deal Kvarnsjö voor USD 49,95, voor 5 lederen bandjes.
Iemand ervaring mee? Misschien toch maar eens bestellen.

Swedisch Watch Straps :

https://www.cheapestnatostraps.com/

MOOI !

“”
As you can see in the pictures below, the strap comes with quick release spring bars, making it easy to install or remove.

“”

Ter info.

Ik kocht er zelf ooit twee, geen slecht woord over. Goed waar voor je geld!

1 like

Met Cheapestnatostraps als webshop zijn er wel ervaringen te vinden op het forum, morgen kan ik je wat wel wat vertellen over de bandjes, ik krijg strap #2 morgen binnen :wink: Ligt nu op ander adres. Verzendtijd zou overigens 2-5 werkdagen moeten zijn, maar het duurde bij mij ruim twee weken.

1 like

Prima bandjes.

Tip: gebruik code welcomeback en krijg extra korting :wink:

1 like

Dit kan ik bevestigen :+1:t2:

1 like

Bedankt Forum leden voor jullie reactie. Ik weet dat ik nu veilig kan bestellen bij deze, voor mij, nieuwe site. Willen, kunnen jullie nog zo aardig zijn om te reageren op de “quick release spring bars”…? Is dat iets of niets?

the strap comes with quick release spring bars, making it easy to install or remove.
.”

Quick release = quick de prullenbak in :+1:

6 likes

Dank je! Dat is precies wat ik wilde weten.

Geen ervaring mee, gaat het gewoon snel kapot ofzo?

Gaat snel kapot. Daarna lastig te verwijderen, wat een kans op beschadiging aan het horloge met zich meebrengt.

2 likes

Prima bandjes. Eén keer liet bij mij het sierstiksel van een vintage bandje los (dus net onder de lugs), maar ik kreeg zonder morren meteen een nieuwe opgestuurd en mocht als troost ook nog een gratis bandje uitzoeken.

2 likes

De bandjes zelf vind ik wel waar voor het geld, maar het is weinig geld dus verwacht er niet te veel van voor een tientje per stuk.
De service van Cheapestnatostraps is erg goed, overigens.

2 likes

Goede ervaringen mee, ca 5 a 10 bandjes. En bij klacht/reclame ook naar volle tevredenheid opgelost. Soms wel onderlinge verschillen (bijv dikte) tussen bandjes uit dezelfde categorie.

Succes!
Otto

1 like

Zoals in andere topic net: ik had een suede bandje waarvan de twee stukken een andere stof zijn. Dat valt me tegen: handmade is prima maar dan wel beide stukken uit hetzelfde stuk leer svp. Kijken hoe de klantenservice is.

Het vintage coffee leren bandje overigens is geweldig! Heel zacht en soepel, mooie grain. Bij daglicht morgen foto’s maken :+1:t2:

Ik bestelde eens een gekleurde nato strap die achteraf niet op voorraad bleek.
Mocht ik een veel duurdere leren nato strap uitzoeken als alternatief: fijne service! :blush:

Vind het versturen vanuit de webshop altijd wel relatief lang duren (meer dan 1 week) maar toch…fijne betrouwbare webshop met veel keuze!
(zeker v.w.b. alle kleurtjes Nato & Perlon!! :sunglasses:)

1 like

Beste forumleden, ik ben nog maar een paar dagen lid, maar heb wel behoefte aan duidelijkheid. Ik heb geen ervaring met deze, voor mij, nieuwe webshop, en omdat ik graag met bandjes rommel in mijn collectie vraag ik om een advies.
Gezien deze topic (ja/nee) en met name ook de topic van Dao, weet ik het echt niet meer. Géén duidelijkheid! Ik bestel voorlopig helemaal niks. Of: ik laat me voor een paar tientjes…

Mooi op de foto, rommel om de pols.

4 likes

Duidelijk.

Klopt, ik heb er een hoop tegelijk besteld.
Inmiddels heb ik er nog 1 over. The green suède.

Ko en Heuerville zijn top!

Inmiddels zijn er gratis 2 bandjes van 15eur onderweg omdat het blauwe suede bandje onacceptabel was. Prima service maar wel 10x heen en weer mailen omdat elke vervanging toch ineens niet meer op voorraad was.

Eindstand voel me goed behandeld maar heb straks 2 bandjes die ik anders niet had gekozen.

Het ene bandje op mijn Vostok (zoutzuur mod) ziet er op de foto okee uit, maar laagje begint al iets wit uit te slaan (alsof je je huid in moet smeren) en lijkt aan de randjes dat de toplaag er zelfs een beetje af gaat.

Kortom, prijzen zijn absurd laag maar ik koop er niet meer. Vergelijking met Primark is niet gek.

TL;DR

2 likes