Kwalitatief goed horloge tot 100 euro

Binnenkort wil ik graag iemand een kado geven tot een bedrag van ongeveer 100 euro. Ik dacht uiteraard aan een horloge. Het enige vereiste is dat het een kwalitatief goed herenhorloge is. Verder mag het alle kanten op.
Heb zitten googelen maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen en suggestie zijn. Daar komen ongetwijfeld merken en modellen uit waar ik nog niet aan heb gedacht.
Dank voor het meedenken alvast!

Seiko 5.

17 likes

Als je ze kan vinden voor onder de 100; Seiko 5’s. Wisselend van dressy tot sportief, dit zijn erg leuke klokjes voor het geld en voor veel ook de eerste besmetting met het horloge virus:innocent:

Edit: @GiveMeYourDough was mij voor:smile:

2 likes

Als het een duiker mag zijn, kijk dan ook naar Vostok Amphibia’s. Niet kapot te krijgen!

5 likes

Dit ging niet helemaal goed hier. Ik stuur je een PB.

1 like

Casio genoeg om te kiezen om de 100€

Bij bol.com met saffier en qwartz.

2 likes

Check ook even de Timex site.

2 likes

leuke foute swatch?

4 likes

https://www.timex.com/ :+1:t4:

1 like

Casio G-shock?

1 like

Vostok Kommandirskie?

1 like

Seiko 5 SNKL43 of andere varianten…

12 likes

Hoe oud is de persoon aan wie je het wilt geven?

Een Casio Edifice is een leuke optie:

https://www.kish.nl/nl/866589/casio-edifice-efv-100d-2avuef-classic-horloge/

Voor mijn schoonvader hebben we een Prisma als cadeau gegeven twee jaar terug. Zoiets als deze. Een bandje van forumlid Ko_ erbij besteld en hij draagt het horloge elke dag met plezier.

206321_0acdd5aabf0a0172683deae488ed76d5

2 likes

www.monsterwatches.nl

Ik weet alleen niet wat daar de actuele status qua leveringsduur is (omdat je schrijft “Binnenkort”…)

1 like

Ik stem ook voor een Swatch.

Een geheel Zwitsers horloge voor onder de 100.

4 likes

Swatch Sistem51, goedkope dunne automaat

Vind deze wel tof

Klik

2 likes

Hij is 19 jaar

1 like

Dan iets sportiefs! Casio Edifice, Seiko 5, of Citizen Eco-Drive heeft ook leuke opties voor je budget

2 likes

8€

En dan ondertussen lekker doorsparen :smile:

4 likes

Ja can’t go wrong met een seiko 5, ff speuren op amazon(de) of monsterwatches. Vind je er voldoende onder of rond de 100 euro. Ook veel edifices te vinden voor dat geld. Tweedehands is niet leuk als cadeautje he? Anders gaan er veel deuren open. Denk aan citizen Ny0040.

3 likes