Kwalitatief goed horloge tot 100 euro

Invicta Pro Diver 1953

3 likes

Hehe invicta propaganda

2 likes

Natuurlijk zijn er ook andere leuke alternatieven. Seiko maakt een aantal leuke duik horloges, ik weet niet of Tissot dat ook heeft voor die prijs. Wel klassieke modelletjes verwacht ik.

2 likes

Casio MDV 106

60 euro ongeveer. Heb je zelfs nog wat over mocht je er een stalen band bij willen.

3 likes

Als t geen verrassing moet zijn, zou ik persoonlijk zo n aankoop in overleg doen. Eventueel samen (online) shoppen.

Anders belandt t in n la ofzo. Omdat zo n horloge wat na 2 dagen neerleggen alweer stil staat maar onhandig voor em is, of dat ie n digitaal horloge geen horloge vindt.

Over ā€˜geen horlogeā€™ gesproken, misschien wilt ie wel liever n smartwatch? Misschien dat ie n fanatieke hardloper is ofzo en zā€™n route, hartslag, calorieverbruik, etc. zou willen bijhouden. Online zijn er n hoop Smartwatches/bands te koop, al dan niet via Alibaba ofzo, voor dat budget.

Als iemand n horloge wel handig vindt, maar niet warm wordt v n mechanisch uurwerk (en de quircks ervan, zoals enkele minuten per maand af kunnen wijken, maar n last lijkt), zou ik n horloge aanbevelen met solar EN radio controlled tijd. Elke dag wanneer ie em afdoet, achter n vensterbank leggen en hij loopt altijd goed, zonder batterijwissel.

Zoiets voor onder de 100 euro.

Ik heb zelf n inverse v deze, mocht ie iets sportiefs willen en/of iets met watersport doen

https://www.amazon.nl/Casio-GW-7900-1ER-zonne-energie-en-radioklok/dp/B0039YOHTY/ref=asc_df_B0039YOHTY/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430746684647&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=6781760673041794302&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010724&hvtargid=pla-338846081956&psc=1

4 likes

Deze is top en heb ik ook. Heerlijk apparaat. Anders een Vostok Amphibia.

2 likes

Alles wat Japans is maar vooralā€¦ S E I K O

1 like

Inderdaad een Chinees en een hommage. Geen populair 40mm issue op HF. Maar wel met saffier venster, een NH35 onder de motorkap, solid end links en 100m waterdicht. Kijk op you tube waar verschillende goede reviews staan.

1 like