Ha, daar wilde ik ook net op wijzen. Heb zelf een ander model FC Heartbeat, ben zeer te spreken over de kwaliteit en de afwerking. En qua stijl, uitstraling een tikje exclusiever dan sommige hierboven genoemde horloges.
Snap wat je bedoelt. Hetzelfde als met gegraveerde uurwerken. Je hebt die met de hand mooi met diepte verschillen zijn gedaan, en die machinaal aan de lopende band eruit komen rollen.
Wellicht even doorsparen e n een echt mooie kopenâŠ
Groeten
Rutger
http://www.poljot24.de/media/catalog/product/cache/1/image/300x350/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/0/6028neua_1.jpg
Of misschien
Poljot Russisch 319 euro bij Julian Kampmann Www.poljot24.de. Ik verwacht dat de kwaliteit beter is als die van een Chinees. Heb een paar Poljots. Kampmann geeft uitstekende service.
Succes,
Jan
In staal 309,- euri
Had de link al geplaatst hierboven
Oeps sorry
No problem
Maar @Omega_73 en @M_Singer in die Poljot zit hetzelfde sienese PTS9211 werkje als in mijn EichmĂŒller hoor âŠ
Gewoon waar voor je geld!
Ha ha, goed dat je het zegt.
2e âoepsâ Ik mag wel uit gaan kijken
Kon me van âvroegerâ herinneren dat die sceletons verkocht werden door Julian met een echte rus als hart. Maar zie inderdaad dat rond 2009 die switch naar Chinese uurwerken al op de fora genoemd is. Er was blijkbaar ook mogelijk sprake van MAKtime uurwerken, maar zal te duur geworden zijn.