Kwaliteit mod onderdelen (DLW-monster)

Hoi

Ik heb af en toe was seiko mod spul bij dlw gekocht. Denk eraan een YM bezel insert te kopen maar zag nu dat Monsterwatches die ook heeft. Wat is de kwaliteit. Zelfde? Beter?

Thanks?

Ik zou ze gewoon op Aliexpress kopen, deed ik voor de SKX’en altijd.

Nee. En ook geen groetjes.

11 likes

:sweat_smile: :joy:

1 like

Precies, zelf goeie ervaring mee. Je kunt op Ali veel leuke dingen halen voor je mod projectjes.

2 likes

Groetjes terug
:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zie zeer veel zgn “rolex” inserts … maar wat past op een skx?

bedankt ook.
ben wat aan het surfen maar kan niet heel veel vinden.
de skx bezel insert is 38mm outside en 31.5mm inside.
maar een sloped, welke diameters heeft die? die is iets anders.
want ik kan veel vinden 38mm outside en dan 30.6 of 30.7mm inside.

Ik heb geen idee wat de precieze maten zijn, maar ik weet dat die van de subbie op de skx passen. Het enige waar je wel voor op moet passen is dat de Sub bezels just plat zijn zoals bij de skx.

Al die 38mm inserts passen perfect. Sloped heeft wel een speciaal glas nodig. de CT094 vind ik de mooiste.

De CT037CIS is ook voor de sloped inserts, alleen is het glas niet vlak, maar double-domed.

Leuk hè?

2 likes

er zit al een duble domed in. dus nu een andere insert zoeken. die die ik heb is me te zwart :confused:

dus zal ik een van de vele 38mm pakken op ali

En deze heeft een goede overgang op een vlakke insert? Dan werkt een sloped insert niet.

1 like

heb je anders een close up van hoe het nu is?

1 like

Er zit al een sloped ceramic in van Dlw.

Heb er 2 van ali besteld. Een coke dual time en een zwarte YM

1 like

Ja dan passen de Ali inserts sowieso wel.

1 like

Ik dacht ik stel mijn vraag ook maar even hier :face_with_hand_over_mouth: ik had op ali een wijzerplaat gezien voor de 5kx. Nou stond er iets bij over de kroon op 3 uur ofzo? Maar bij de 5kx zit deze op 4 uur. Wel staat erbij dat de plaat geschikt is voor de nh35/36… gaat dit gewoon passen ? Sorry first mod!:sweat_smile:

Gaat je wijzerplaat niet met 12 vanboven passen denk ik

Tenzij je pootjes afknipt en de plaat plakt

Da’s, natuurlijk ook een optie! Ik probeer het wel gewoon zoals het hoort en als dat niet lukt, plakken.
Thanks.:upside_down_face:

Ali express YM insert.
Ik had nog een pepsi laten afkomen (alu maar ziet eruit als keramiek) maar dat blauw en de zwarte pvd vloeken (passen niet bij elkaar). Coke was beter geweest …

Prima inserts!

Nadeel: ik maak steeds wel een krasje of zo in die zwarte pvd :frowning:

1 like