O jee, straks krijg ik de schuld…
100%
Bedankt allen, maar zijn er nog meer dan CNS en miro time?
Zeker. Traditioneel nylon NATO vind ik Timefactors de beste……
Als je van militair geïnspireerde nato banden houdt, neem eens een kijkje op https://www.haveston.com.
Ik vind persoonlijk de single pass straps in hun service series geweldig.
vb deze past super goed bij heel veel blauwe dial horloges.
Wordt wel geleverd vanuit UK, dus hou rekening met invoer.
Mijn 2 centen:
Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat ze iets korter zijn dan mil-spec voorschrijft.
Het nylon dat ze nu gebruiken bij de standaard straps voelt prettiger aan dan originele CWC’s die harder/stugger zijn. Verder voldoende gaatjes met prettig korte spacing zodat ze prima naar wens zijn te passen.
Prijs - kwaliteit is dik in orde als je ze vergelijkt met peperdure merkstraps.
Op CNS verkopen ze volgens mij gewoon alles van aliexpres door met leuke winst. Heb daar best wat verschillende natos en andere bandjes verkocht en het is eigenlijk altijd heel verschillend in kwaliteit en afwerking.
Ikzelf bestelde altijd de zuludiver natos op watchgecko. Verzendkosten zijn echter een beetje overdreven geworden. Maar als je er 5/6 plus wat springbars besteld dan is het misschien te verantwoorden.
Die vind ik persoonlijk fijn qua lengte voor mijn bredere polsen. Verder 2 natos van Bark & Jack en die zijn kwalitatief ook ontzettend goed. (Ook uk verzendkosten)
Je kan die onnodige flap er gewoon afknippen hoor ff vlammetje erlangs tegen het rafelen.
Dat is het eerste dat ik doe als er een nieuwe Nato binnen komt hier.
Ja, helemaal mee eens. Er wil wel eens verschil in de hardware zitten tussen wat Ali aanbiedt en wat CNS levert. Maar verder veel CNS bandjes besteld en qua prijs zitten ze niet erg veel hoger dan Ali vind ik.
De Cotton straps zijn echt top!
Ja klopt, ze hebben hun eigen logo natuurlijk vaak op de hardware staan maar ik heb weleens begrepen dat dat met dropshipping heel simpel te doen is.
Heb geen probleem met CNS maar heb er wel makkelijk 150 euro uitgegeven aan bandjes die het niet bleken te zijn. Er zit dan een enkele goeie tussen die ik nog eens gebruik. Dat gevoel van mazzel moeten hebben zint me niet zo dus ik bestel er niet meer.
Goed om te weten! Misschien probeer ik die nog eens
Die van strps.watch zijn ook van prima kwaliteit en shop is van een HFer dus die steun je ook nog eens.
Verder bestel ik ze altijd bij Ali en heb daar nu een verkoper welke goede kwaliteit levert voor een paar centen, beter dan CNS.
Misschien wil je je winkeltje delen? Dan kunnen we daar misschien met meerdere van profiteren
Shop5054191 Store
Ik was al aan het zoeken
Goeie nato’s? En zo ja wil je de verkoper delen? Ik heb een prima adres voor allerlei silicone banden maar tropic is nog een totale gok voor mij
De OK natobanden van breitling zijn top!
Zijn geweven bandjes en dragen zeer comfortabel.
Als ik andere nato bandjes draag koop ik die premium bandjes, van dat autogordel materiaal.
CNS beweert wel eigen productie te hebben, maar wat dat betekent
Hoe dan ook, die katoenen NATO’s van ze zijn OK, zeker voor het geld.
Bedankt allen! Heb er een paar van CNS besteld!
Weet niet of het in dit topic toegestaan is maar heeft er ook nog iemand tips voor nubuck/suède bandjes van onder de €50?
De Zweedse bandjes van Kvarnsjö Läder die CNS verkoopt dragen echt fijn.
Da’s dus geen Ali meuk.
Dit adresje was al eerder genoemd maar ook hier Miros-Time nato’s.
En dan met name de dunnere old school nato van premium nylon.
Maar dan is CNS niet het probleem…