Kwaliteit NATO bandjes

Wie o wie kan mij helpen?

Ik hoop niet dat er nu 2x een topic met dit onderwerp is, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Ik zou graag voor mijn moonSwatch een paar nato bandjes willen kopen.

Nu kan ik ze bij ome Ali kopen of via Amazon voor een schappelijke prijs, maar ik zie ze ook van rond de €70 a €80.

Wie kan mij vertellen of er daadwerkelijk veel verschil inzit en welke ik het best kan aanschaffen (onder de €20).

Fijne avond en alvast bedankt!

Maakt helemaal niks uit volgens mij.

Ik ben zeer tevreden over CNS bandjes.

Je heb goede en slechte kwaliteit nylon en het staan kan mooi afgewerkt zijn kg scherpe randjes hebben. Ik koop altijd in Duitsland bij Miro’s Time.

Ik ben ook tevreden over CNS bandjes maar ik koop wel altijd de in lengte verstelbare single pass bandjes van deze webwinkel.
Geen gedoe met dubbel vouwen van de flap.

1 like

Ik heb echte canvas nato’s gekocht bij oa CWC. Het verschil in kwaliteit voel je wel. ( echt katoen vs plastic )

3 likes

Ik heb laatst een katoenen nato gekocht van cns watchbands. Erg tevreden over. Iets van 10 dollar betaald.

Bij Ali verschillende besteld van wisselende kwaliteit. Die elastische vind ik wel fijn.

Maar die katoenen van cns… daar ga ik er meer van bestellen.

2 likes

Die heb ik ook sinds kort ontdekt, zijn echt lekker.
En kosten geen drol…

Zijn wat stug maar wel goed.

Cns is garbage.

Das war einmal…

Hoe recent is dat veranderd?

Mijn recente katoen-ervaring. Maandje ofzo?
Geen eerdere ervaring, wellicht dat ze vroeger rommel hadden.

Heb er 1 besteld. Zal nog ns testen.

De marine nationale, leren bandjes en natos waren altijd shit imho.

Die zou ik daar nooit bestellen, schoenen van Scapino zijn van beter leer gemaakt denk ik,

Heb ze wel eens bij horloges uit t blauw gekregen :cold_face:

Heb ze allemaal aan kroepoek gegeven.

Blijft mooi dit. Wat verwacht je dan eigenlijk voor krap 10 euro in het westen? Heb een aantal leren bandjes daar vandaan; niet fantastisch inderdaad, maar je krijgt volgens mij gewoon waar je voor betaalt.

Dit is appels en peren. Nato’s zijn over het algemeen van nylon gemaakt, dat maakt ze niet perse kwalitatief minder, maar vooral anders.

Crap. Daarom zeg ik:

1 like

Het blijkt een mix van katoen en nylon maar ik ga er zeker één proberen. Jammer dat ze er nog niet in single pass uitvoering zijn.

Fair enough. Maar als je dat verwacht, en het ook krijgt, dan voldoet het toch prima aan de verwachtingen :grimacing:

Wellicht is Seatbelt NATO een optie, is zachter en soepeler.

Klopt. Maar daarom heb er er nooit gekocht tot @louis begon te roepen dat die katoenen natos prima zijn.

Vind ik wel fijner, maar die miros time worden ook prettiger als je ze ff gebruikt.