Kwaliteit Pam 312

Is er iemand die ervaring heeft met de PAM 312. Mijn oog is op dit model gevallen. Helaas heb ik op Paneristi wel een aantal horrorverhalen gelezen over vastlopende uurwerken. Vooral net na de introductie van dit caliber uurwerk.

Iemand die dit model toevallig bezit? zoja, hoe bevalt hij…

gr.,
Jeffrey

In principe is het een prima horloge. Ik heb vaker gehoord dat schroeven niet altijd strak aangedraaid worden. De reden waarom Panerai dit niet doet/durft weet ik niet. Maar op dit moment is er dus een kans dat een schroefje op een willekeurig tijdstip losschiet en schade kan toebrengen aan het horloge.

Aan de andere kant vind je de horrorverhalen vele malen eenvoudiger dan de positieve verhalen. Zorg dat je er een koopt bij een adres die goede service na afloop van de aanschaf verleent. Dan koop je weer met wat meer plezier.

Dank je Ryan voor je reactie. Ik deel je mening dat slechte verhalen sneller op het internet belanden, dan de goede. Ik koop graag bij Martens, dus qua service zit dat m.i.zeker goed.

Waarom zou je precies voor het model gaan waar een horror verhaal van in de wereld is?

floris Schreef:

Waarom zou je precies voor het model gaan waar een
horror verhaal van in de wereld is?

waarom rijden er dan zoveel mensen VW?

ach misschien is dit wel z’n grail

floris Schreef:

Wellicht omdat het een mooie PAM is?
En horror verhalen, hoe serieus moet je het nemen?

floris Schreef:

Er zijn genoeg horrorverhalen over gerenommeerde merken. Rolex, IWC, patek en AP ken ik wel een aantal verhalen over. Je weet nooit 100% zeker dat je een probleemloos horloge koopt.

mijn neef heeft er één niets mis mee en ik heb ook een p.9000 in mijn 305 loopt als een zonnetje!

Dat zijn goede berichten. bedankt voor je reactie Rick