Kwaliteit Tauchmeister?

Heren horlogekenners,

Omdat ik op zoek ben naar een nieuw horloge ben ik op het merk Tauchmeister gestuit: leuk uitziende horloges voor het weinige geld dat ik voor een horloge beschikbaar heb. Ik hoor alleen van alle kanten dat deze horloges een beetje worden afgestempelt als zo ongeveer namaakrotzooi. Nu snap ik best dat je met een duurder 'merk’horloge een betere kwaliteit krijgt, maar houd dit in dat ik met een Tauchmeister ook serieuze technische problemen moet verwachten en het horloge binnen een halfjaar vol zit met krassen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Leuk forum dit trouwens, goed leesvoer :wink:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb je de zoek functie al eens geprobeerd?
http://www.horlogeforum.nl/search.php?2
Je krijgt veel hits als je op Tauchmeister zoekt. Succes!

Groeten, Tom Vreeken.

De kwaliteit/prijs verhouding is meer dan goed te noemen.
Zeer weinig technische problemen.
De horloges zijn niet zo zeer krasgevoelig wel zijn ze groot en stoot je vaak ergens tegenaan, dus puur aan jezelf te verwijten.

De designs zijn allemaal zelf ontworpen door Tauchmeister en is absoluut vooruit lopend te noemen.
Helaas wordt dit gekopieerd door Geneva, Max, Ozoo Steel etc… dit is wel namaakrotzooi te noemen.

“De designs zijn allemaal zelf ontworpen door Tauchmeister en is absoluut vooruit lopend te noemen.”

Zie toch duidelijk een aantal Citizen / Seiko duiker en Rolex Sub-geïnspireerde modellen op de site(s) waar het wordt verkocht. Verder zijn de andere modellen erg gebaseerd op het succes van U-boat…