Ik heb een pracht horloge gevonden (naar mijn mening, iedereen is anders), maar heb toch enige twijfels, met name wat betreft het uurwerk… Ik wens dit mooie exemplaar toch zeker een aantal jaar om mijn pols te dragen, van daar.
De heer die dit juweeltje aanbiedt lijkt mij zeer vertrouwelijk (een groot aantal anderen op dit forum getuigden van goede ervaringen met dit persoon!).
Ikzelf weet het niet helemaal wat betreft de kwaliteit wat er van binnen in kan zitten, het merk is ‘Pilot’, als ik dit op google in tik krijg ik natuurlijk de vele pilotenhorloges, bijvoorbeeld IWC Pilot enz. enz. (min of meer het ‘soort’ horloges, de piloten horloges, niet het merk ‘Pilot.’)
Over het merk zelf vind ik zo snel niets, waarschijnlijk onder andere door de vele andere hits.
Ik heb gevraagd wat voor uurwerk het is, maar momenteel wacht ik nog op antwoord.
Punten die in de advertentie staan:
Russische Pilot Automatic 44mm.
Robuuste en elegante schoonheid uit Rusland. Automatisch 21-steens uurwerk (Japans fabrikaat), dus nooit meer een lege batterij. Datumaanduiding op 3 uur, 5 atm. waterbestendig, glazen see-through bodem. Afmetingen 44 x 12,5 mm (zonder kroon). Brede zwartleren band met wit stiksel.
Hieronder enkele foto’s, ik veronderstel dat de bezel en kroon mooi zijn afgewerkt, wijzers en wijzerplaat lijken mij ook van kwaliteit.
Mooie lederen band.

Wat vinden jullie?
PS Alle lof voor de verkoper, mooi horloge, goede prijs, snelle, duidelijke antwoorden op mails. Dit topic is puur bedoeld om de meningen van mede liefhebbers te vragen.