De meeste dure bandjes die ik heb zien er beter uit en zijn sterker dan de goedkope bandjes die ik heb.
Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal.
Je hebt ook dure rommel overigens maar dat is een andere discussie.
Ik heb na alle tips eens rustig verder gekeken, om er achter te komen dat het goedkopere bandje zoals in de TS omschreven een Rios1931 is. Dat zal met de kwaliteit dus wel goed zitten. Iedereen bedankt alvast!
O wat een gevaarlijke uitspraak…
Dagelijks? Ik staar meerdere keren per uur naar mijn horloge en mooie bijpassende band.
Voordeel van merkbanden is dat je weet wat je koopt. Goedkoop op E-Bay altijd maar weer afwachten. Soms wel, soms niet. Beetje HEMA-onderbroeken/sokken zeg maar.
Die houden het bij dagelijks gebruik (tijdens het knutselen,fietsen,enz) helaas nog geen 3 maanden uit.
Niet dat ze dan ondraagbaar kapot zijn,maar niet meer om aan te zien en meestal ook nog eens mank omdat de losse keeper na een paar maanden knapt.
Dat heeft met de leeftijd van die kinderen te maken zeg maar.
Een ouder kind weet beter hoe je zo een sok in elkaar moet flanzen dan …
Oh jammer dan. Had zwarte en bruine 18mm gekocht om tijdelijk wat te hebben als er een head only binnen komt. (ik scoor wel eens een vintage) Kun je toch proefdragen terwijl je iets goeds wat wel goed past besteld. Die banden heb ik al anderhalf jaar maar ze maken toch niet veel draagtijd mee. Zien er als nieuw uit dus.
Vroeger (jaar of 5 terug) hadden ze nog redelijke bandjes van bisonleer voor 12,95 maar die banden nu (crocoprint) van 9.95 zijn duidelijk minder.
Bison leer?
Van Chinese bisons zeker
Yep…exact het zelfde leer als wat er aan jouw Hublot en Vacheron hangt.…en weer verder!