Kwalitijd

niet alleen in woord maar ook in daad kwaliteit

1 like

Een vintage horloge overgelaten aan Jelle, goede communicatie en vlotte betaling.
A+ HF’er!

1 like

Een Android van @Kwalitijd overgenomen.

Snelle reactie en levering. Alles keurig verpakt en netjes afgehandeld!

:thumbsup:

1 like

Recent een horlogebandje verkocht aan @Kwalitijd.
Keurig en snel contact, vlotte betaling dus ik heb er niks op aan te merken! :smile:

1 like

Horlogeband verkocht aan @Kwalitijd. Deal zeer soepel en prettig verlopen. Aanrader dus :+1:

1 like

Meshband verkocht aan @Kwalitijd, snelle betaling, vlotte communicatie, goede koper!

1 like

Vouwsluiting verkocht aan Kwalitijd. Prettige communicatie en vlotte betaling. Kortom: aanrader!

1 like

Super ervaring met @Kwalitijd! :+1:
Goed contact, snelle verzending en mooi ingepakt. TOP!

1 like

Leuke deal gesloten met @Kwalitijd, aanrader!

1 like

Aan @Kwalitijd een mooie Erika’s Original MN strap verkocht, soort van flits-transactie, snelle Jelle zeg maar. Top👍

2 likes

Ik heb een horlogeband verkocht aan Jelle.
Prompte betaling en vlotte communicatie! Top!

1 like

Prettige ervaring met @Kwalitijd Horloge verkocht, snelle betaling en prettige communicatie. Aanrader om met Jelle zaken te doen, veel plezier van het horloge :+1:

1 like

Bezel verkocht aan @Kwalitijd, prettige communicatie en een snelle afhandeling. Zeker een aanrader! :+1:

1 like

Razendsnelle verkoop aan Jelle. Ik had het item alvast opgestuurd en een prompte betaling volgde. Leuk zakendoen met een gewaardeerd lid!

1 like

Band gekocht van @Kwalitijd nou de naam zegt het al, fijne en snelle communicatie en verzending.

1 like

Mooi bandje overgenomen van Jelle.

Prima staat voor prima prijs!!

1 like

Leuke deal, goeie communicatie en vlotte afhandeling.

1 like

Bandje gekocht van Jelle. Prima geleverd. Zeker aan te bevelen on een deal mee te maken.

Gisteren een deal gemaakt met Kwalitijd, en vandaag al ontvangen! Aanrader :+1: