Kwartet compleet! nieuwe aanwinsten

Gisteren kwam mijn vaste pakjesman mij verrassen met maar liefst 3 pakjes. Ik wilde nog twee AMW320 modellen erbij hebben naast de bestaande 2 die ik nog niet zo lang bezit. De cultstatus van het horloge zal iedereen nu wel bekend zijn maar voor degenen die het hebben gemist is het hier terug te lezen. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,629812,629812#msg-629812
Deze twee had ik dus al.
Een zwarte:

En de blauwe op staal.

Nu heb ik de witte binnen gekregen die ik meteen heb voorzien van een witte rubberen band. Dit wordt mijn zomerklok voor dit jaar. Nu maar hopen dat de zon ook weer eens komt. :frowning:

Natuurlijk heb ik ook de gouden versie welke eigenlijk de “echte” Arnie/Hulk is

En hier een foto van het stelletje bij elkaar.

ALs klap op de vuurpijl was het derde pakje voorzien van mijn GW6900. Deze kan ik dus mooi gebruiken om de anderen exact op tijd te zetten. Loopt altijd op tijd en geen batterijen nodig. Ik wist alleen niet welke ik als eerste ging dragen die avond. :smiley:

Ik heb weer lekker veel te kiezen.

Dat ziet er leuk uit toch wel mooi spul die casio’s veel plezier ermee

gr Pieter

Dat is in één keer een hele uitbreiding (tu).
Proficiat.

Mvrgr, Andre

Lekker bezig!! (tu)

Mijn beste,

Wat een enerverende Casio familie is dit geworden. Prachtig hoor!!
Een familie welke het verstrijken der tijd met collegialiteit, schoonheid en sportiviteit laat passeren.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd André!

Nog altijd het meest fan van de zwarte.
Ga je ook verklappen waar je ze hebt gekocht? :slight_smile:

janl Schreef:

Nog altijd het meest fan van de zwarte.
Ga je ook verklappen waar je ze hebt gekocht? :slight_smile:

Gewoon op ebay. Ze zijn het goekoopste bijna alleen in de USA te koop. Dit zijn ook de goedkoopste aanbieders. Hier bijvoorbeeld.


of hier. Daar komen de mijne vandaan.
http://www.ebay.nl/itm/100M-AMW320R-1EV-Dual-Time-Analog-Digital-Alarm-Watch-/380428049135?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item5893475aef

Thanks André (tu)
En valt dat wat mee met de douane?

(tu) leuk zo met die kleuren

janl Schreef:

Thanks André (tu)
En valt dat wat mee met de douane?

Ik heb geluk gehad. Duurde wel lang maar er is niets onderschept.

Proficiat! Wit vind ik het voor nu ook het leukst! Dan van blauw naar zwart naar goudkleurig imo.

gr, HjR

leuk kwartetje.

Leuk idee ook, zo’n witte rubberen band. Zou ook wel pasen bij mijn SNZH51 (de fff met witte plaat, zeg maar). Even op zoek :slight_smile:

Dat ziet er goed uit, allemaal! :~

(tu)

Ik vind met name de blauwe heel geslaagd. Wel leuk om zo een kwartet te hebben!