Kyboe

Wat vinden jullie van de horloges van Kyboe? (www.kyboe.com)
Iemand ervaring met deze horloges?
Zijn ze niet te groot en zwaar?

ik ben benieuwd naar reacties

1 like

Ik heb het voor je op de zoekfunctie van het forum gegooid (had je zelf ook kunnen doen), waarbij ik heb geconcludeerd dat dit merk hier nooit ter sprake is gekomen.

De website even bekeken, maar het ziet er meer uit als een modemerk. Geen ervaring mee.

Denk ik ook, modemerk dat gebruik maakt van Miyota quarts uurwerkjes. Niets mis mee lijkt me, maar het is geen merk zoals Seiko en Citizen dat zijn in hetzelfde prijssegment, eerder een aanvulling in het segment van Diesel, Fossil etc.

Als je over 3 jaar een nieuwe bezel wilt zou je wel eens achter het net kunnen vissen vrees ik, omdat ze dan een ander kleurtje gebruiken.

(De gadget van het ingebouwde lampje zou ik niet hoeven trouwens)

Paul G. Schreef:

Ik heb het voor je op de zoekfunctie van het forum
gegooid (had je zelf ook kunnen doen), waarbij ik
heb geconcludeerd dat dit merk hier nooit ter
sprake is gekomen.

De website even bekeken, maar het ziet er meer uit
als een modemerk. Geen ervaring mee.

Mijn beste,

Idem dito.

Overigens,van harte welkom op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
En stel jezelf even voor. Wel zo leuk!!:+:+:+

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Zag dat Patty Brard er eentje omhad… Veel te plastic naar mijn mening. Leuk voor de zomer maar voor het geld heb je ook een leuke Monster. Trouwens, welkom hier en stel je eens voor!

Nou, als Patty Brard er een draagt, moet je’m zelf sowieso al niet willen!! (td):wink:

Zoltar Schreef:

Zag dat Patty Brard er eentje omhad… Veel te
plastic naar mijn mening. Leuk voor de zomer maar
voor het geld heb je ook een leuke Monster.
Trouwens, welkom hier en stel je eens voor!

Mmmmmm ik heb een beetje het vermoeden dat de poster belangen in Kyboe heeft…

Tja, wie zal het zeggen.

Vind het overigens nietszeggende horloges, weer een merk erbij waar we niks aan hebben.

Het zou mij inderdaad niet verbazen als Dreski gelijk heeft.

Worden wij in het bootje genomen?:smiley:

gr Ron

Er is een modewinkel in de PC Hooft die ze verkoopt. De serveersters in het zaakje aan de overkant ervan lopen er ook allemaal mee (ze hebben daar een heerlijke tonijn om als lunch te nemen, rij ik af en toe speciaal voor naar A’dam).
Dat de indexen aan gaan bij een druk op de knop vind ik juist wel lachen :slight_smile:

Mijn vriendin vindt ze leuk, die grote horloges. Maar je werdt tegenwoordig wel doodgegooid met grote klokken van onder de 25 euri…

www.kyboe.nl werkt ook :wink:

Is dat niet een Nederlands merk Kyboe (zag ze geloof ik bij Martinair een tijd terug aan boord). Zo ja, dan zal dit inderdaad wel eens iemand met belangen kunnen zijn… Bootje moet zich gewoon voorstellen anders voelen we ons in de boot genomen (:smiley:

Dan zal ik me maar even voorstellen;

Ik ben een student die voor een opdracht in aanraking is gekomen met Kyboe.
Had zelf nooit van het merk gehoord, ik droeg al jaren een Hema horloge, maar loop nu met een Kyboe horloge.
Het is wel effe wennen zo’n groot zwaar horloge, zijn al die grote horloge’s zo zwaar? En dan draag ik nog wel het kleine model van 48mm.

Maar ik lees graag jullie reacties, misschien steek ik er nog wat van op.

Groetjes Bodine

Ik zei het toch!!!

hahaha :wink:

48mm vind ik niet klein hoor, hoe groot is de grote dan wel niet? Ik hoop dat je het als je eraan gewend ben toch een prettig horloge vind.

Groeten,

Stefan

De grote variant is 55mm

Probeer eens een Invicta Ibiza Diver 52 mm die is pas zwaar :smiley: 295 gr.

:~

BNou ik heb even gekeken, daar gaat het tenslotte om, en ,… nee.

Ze hebben het gewoon niet, modeklokjes, voor mensen die alles dragen wat mode is.

Ze zijn niet lelijk, maar wat een prijs voor iets waar een led inzit.

het hoort idd een € 25,- horloge te zijn

Beetje weinig info. Uurwerk lijkt ok, formaat is erg polsafhankelijk. Hangt ook sterk van de prijs af of het interessant is of niet.

ik heb net een kyboe gekocht
is juist niet zwaar. zit wel lekker
kleuren zijn top en er schijnt ook een ice versie te komen
afwacgten maar …ik hoor dat het zo’n hype is in het buitenland wel knap van ze.