🔒 L(r)olex

Wel een ECHTE liefhebber :joy:

Omega en Cartier zijn ook zo nep als maar zijn kan. Dus samen met de Rolex linea recta de prullenbak in.

4 likes

Die vintage chrono links boven/onder is wel leuk :+1:

4 likes

Dit heeft me allemaal precies €0 gekost.

Haha jongens kap nou, TS raakt in de war en gaat 'm naar RSC sturen voor een beurtje… :rofl:

1 like

De lunette van de skydweller. De Dateduf toen zijn tijd al vooruit.

Maar nu word er gezegt echt en nep.
Wat ik wel weet, maar niet de waarde is de Seiko links onder. De diamanten heb ik getest en die zijn echt.

En dat is dan ook exact wat 't waard is :+1:

Als t allemaal 0,- heeft gekost is t ook niet zo erg toch?!

1 like

Heel veel nep, inclusief die Jaquet-Droz. Die mag je naar mij opsturen👍

1 like

Ruil tegen iets waar ik zelf niets mee kon. Dus zijn ze allemaal nep, behalve de Seiko links onder die is 100% echt. Ben ik nog blij.

1 like

Tjsa … zelfs Seiko 5 -jes schijnen te worden nagemaakt :grimacing: … de Michael Kors zal vast authentiek zijn :sweat_smile:

Kan mij niet voorstellen dat er echte diamanten op zo’n Seiko zitten van hooguit een paar honderd euro. Sterker nog ik heb mij überhaupt niet voorstellen dat er echte Seiko’s zijn met diamanten…

1 like

Die groene oxidatie duidt op koper of chroom
Die materialen worden sowieso niet gebruikt bij Rolex

1 like

Uit nieuwsgierigheid: hoe test je dat?

Deze zijn wat mij betreft nep. De andere weet ik niet.

3 likes

Ja toch wel. Ik heb het en uitgezocht 0,2 caraat en zelf ook getest met diamantester

Door het glas heen?

4 likes

Die Jacquet Droz heb ik vroeger ook eens gehad. Heb me toen laten vertellen dat de versies met dit logo uit de wat ‘mindere’ tijd van JD was, weet jij daar meer van?

1 like

Dat gruis kost niks. Zullen best echte zijn. Dat is dan een leuk “verkoop punt” van zo’n horloge. Met echte diamanten!!11!1

2 likes