Horloge gekocht van L30N. Eigenlijk een inruil met opleg.
De Formula 1 GMT kaliber 7 stak al een tijdje men ogen uit ter vervanging van mij Tudor BB GMT. Zelfde formaat maar draagt kleiner.
Horloge was zoals omschreven in volledig pakket. Aardige man, leuk babbeltje gedaan en nog een goede raad gekregen van een wildvreemde bemoeial, weliswaar goed bedoeld.
Fijne ervaring met Leon. Prachtige Oris over mogen nemen. Vriendelijke communicatie, snel tot een overeenkomst gekomen en de levering voldeed aan de verwachtingen. Bedankt!
Ook ik wil hier even mijn lovende woorden plaatsen m.b.t. mijn ervaring met Leon. Snelle, correcte en duidelijke communicatie waarbij afspraken nagekomen worden en het begrip vanuit zijn zijde dat ik mijn afspraak niet kon nakomen door onvoorziene omstandigheden Leon in ieder geval vijf uit vijf…
Een fijne deal kunnen maken met Leon.
Snelle reactie op berichten, direct na de betaling, keurig verpakt, op de bus gegaan. Het horloge verkeert in keurige conditie, blij met mijn aankoop
Mooie Tudor gekocht van @L30N . Communicatie was duidelijk en razendsnel. Deal uiteindelijk face to face beklonken en nog even over horloges gepraat. Dankjewel Leon!
Prachtige 2tone overgenomen van Leon @L30N
Plezierig contact vooraf en een gezellig treffen in een etablissement onder het genot van een flat white. Die kende ik nog niet en verstond fles wijn. Ik dacht al, Leon maakt het wel heel feestelijk om 1100 in de ochtend
Het was feestelijk en gezellig genoeg ondanks het gebrek aan alcohol. Ik heb Leon leren kennen als gezellige horlogeliefhebber en zou zeker weer met hem in zee gaan.
Ik ging huiswaarts met een horloge waar ik al maanden van ‘‘droomde’’ en een beetje nieuwe kennis. Een flat white is een cappuccino met een dubbele espresso