L30N

Horloge gekocht van L30N. Eigenlijk een inruil met opleg.

De Formula 1 GMT kaliber 7 stak al een tijdje men ogen uit ter vervanging van mij Tudor BB GMT. Zelfde formaat maar draagt kleiner.

Horloge was zoals omschreven in volledig pakket. Aardige man, leuk babbeltje gedaan en nog een goede raad gekregen van een wildvreemde bemoeial, weliswaar goed bedoeld.

1 like

Fijne ervaring met Leon. Prachtige Oris over mogen nemen. Vriendelijke communicatie, snel tot een overeenkomst gekomen en de levering voldeed aan de verwachtingen. Bedankt!

1 like

Bandje verkocht aan @L30N. Snelle betaling en prima communicatie :+1:t2:

1 like

Een leuke ruil met @L30N gemaakt. Fijne communicatie en prima afhandeling. Zeker een aanrader dus!

1 like

Ook ik wil hier even mijn lovende woorden plaatsen m.b.t. mijn ervaring met Leon. Snelle, correcte en duidelijke communicatie waarbij afspraken nagekomen worden en het begrip vanuit zijn zijde dat ik mijn afspraak niet kon nakomen door onvoorziene omstandigheden :smirk: Leon in ieder geval vijf uit vijf… :star::star::star::star::star:

1 like

Een fijne deal kunnen maken met Leon.
Snelle reactie op berichten, direct na de betaling, keurig verpakt, op de bus gegaan. Het horloge verkeert in keurige conditie, blij met mijn aankoop :slight_smile:

1 like

Mooie Tudor gekocht van @L30N . Communicatie was duidelijk en razendsnel. Deal uiteindelijk face to face beklonken en nog even over horloges gepraat. Dankjewel Leon!

1 like

Horloge overgenomen van @L30N. Netjes verpakt, snel verzonden en geheel als omschreven.

Bedankt Leon,

aanrader :+1:

1 like

Ik heb de Moonswatch van L30n gekocht! Fijn horloge voor de zomer! Heldere communicatie en zorgvuldige verzending

1 like

Vandaag mijn Rubber B horlogeband verkocht aan @L30N.

Prettige communicatie, snelle betaling en een sympathiek lid.

Zou er zonder problemen zo weer zaken mee doen.

1 like

Ik heb van @L30N een Tudor Pouch overgenomen. Alles ging heel snel en had het pouch al binnen 2 dagen thuis. Vlotte communicatie. Aanrader!

1 like

@L30N top verkoper!
Goede communicatie, snelle verzending

1 like

Vandaag een prachtig horloge van Leon overgenomen. Precies zoals omschreven en een zeer prettige overdracht.

Topverkoper met wie ik graag nog een keer zaken doe! Aanrader

1 like

Heb een Breitling servicepouch overgenomen van @L30N. Snelle verzending en prettige communicatie. Zeker een aanrader.

1 like

Jubilee band verkocht aan leon.

Goede communicatie en de deal snel beklonken.

Fijn gezelschap bij de verkoop :cocktail:

1 like

Bandje overgenomen van Leon, persoonlijk thuis bezorgd! Super!

Thanks again!

2 likes

Prachtige 2tone overgenomen van Leon @L30N
Plezierig contact vooraf en een gezellig treffen in een etablissement onder het genot van een flat white. Die kende ik nog niet en verstond fles wijn. Ik dacht al, Leon maakt het wel heel feestelijk om 1100 in de ochtend :smiley:
Het was feestelijk en gezellig genoeg ondanks het gebrek aan alcohol. Ik heb Leon leren kennen als gezellige horlogeliefhebber en zou zeker weer met hem in zee gaan.
Ik ging huiswaarts met een horloge waar ik al maanden van ‘‘droomde’’ en een beetje nieuwe kennis. Een flat white is een cappuccino met een dubbele espresso :coffee:

1 like

Twee horlogebandjes verkocht aan @L30N a.k.a. Leon.

Snelle, duidelijke communicatie en betaling. Van mijn zijde een fijne transactie!