L30N

Prima ervaring met @L30N , vriendelijke vent per pb, vlotte betaling, aanrader!

1 like

Vandaag goede ervaring gehad met @L30N. Afspraken zoals gemaakt zijn nagekomen. Aanrader!

1 like

Van L30N een AVI -8 horloge overgenomen
prettig contact en het horloge voldeed aan de beschrijving

Snel en goed verstuurd, een aanrader wat mij betreft

Leon, bedankt

1 like

In april een Oris overgenomen van Leon, goed verlopen en goede prijs. Zou zeker nogmaals met hem handelen.

1 like

Onlangs een prachtig Perrelet horloge over genomen van Leon @L30N en dat was een uitstekende ervaring.

Vanwege mijn vakantie moest het horloge worden verstuurd naar een goede horlogevriend en dat werd allemaal prima en snel geregeld. :+1:

Verder een zeer vriendelijk contact ook! Zeker voor herhaling vatbaar!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Bandje verkocht aan Leon. Prima afhandeling :+1:

1 like

F.P. Journe bandje overgenomen van @L30N.

Bandje was in zeer goede staat, vriendelijk contact en verzending was perfect in orde.

Kortom: Een goede ervaring.

1 like

Hier eveneens een zeer goede ervaring met Leon @L30N :+1:t2: Vriendelijke en snelle communicatie en een geheel probleemloze deal!
Een 5 :star: waardering :wink:

Groet, Matthijs

1 like

Vandaag aan Leon @L30N een horloge verkocht.
Enthousiaste kerel die gek is op horloges.
Was een korte ontmoeting maar zeker voor herhaling vatbaar👍

1 like

Gisteren een Longines van Leon overgenomen, fijne communicatie en vlotte verzending. Ik zou zeker vaker een deal met hem sluiten!
Prima vervaring!

1 like

Ook ik had een goede ervaring met Leon. Prettige communicatie en een correcte deal, ik beveel hem van harte aan!

1 like

Een vlotte deal en een prettig contact met @L30N!

1 like

Ik heb enige tijd terug een horloge overgenomen van @L30N. Er ging een klein avontuurtje aan vooraf maar Leon hield me telkens op de hoogte met duidelijke foto’s en filmpjes. Het was wat mij betreft een aangename transactie. Leon heeft alle tijd en moeite genomen om mijn vragen te beantwoorden en mijn zorgen die ik had over het horloge weg te nemen. Bedankt!

1 like

Een Maurice Lacroix overgenomen van Leon. Aangenaam contact vóór de verkoop, en éénmaal aangekomen onder het genot van een kop koffie en een glas wijn leuk over horloges zitten keuvelen.

Hele fijne deal met een horloge voor een hele eerlijke prijs!

1 like

Horloge verkocht aan Leon.
Het was geen standaard ‘snelle’ deal, maar dat kwam door mij. Leon had geduld en nam na drie maanden weer contact op. Een persoonlijke ontmoeting zat er vanwege vakantie even niet in, maar dat zou vast geen straf zijn.

Net als een vorige keer is het prima zaken doen met prettig contact.

1 like

Een deal gesloten met Leon voor een mapje om horlogeband en in te bewaren. Snelle communicatie, en de betaling was in no time binnen. Zeer prettig zaken doen te doen met @L30N

Fijne overdracht met @L30N !!!

Dank @L30N voor de plezierige aankoop van een Longines horloge etui. Veel plezier ervan en hopelijk tot snel.

1 like

@L30N een rolex boek van me overgenomen.
Deal snel gesloten en betaald.
Aanrader :+1:

1 like

Gisteren voor de tweede keer een fijne horlogedeal gedaan met horlogevriend Leon @L30N :slightly_smiling_face:

Zeer fijne communicatie- net als de vorige keer- en supersnelle probleemloze afhandeling.

Een voorbeeldig forumlid en een absolute aanrader om een zaak mee te doen! :+1:

Dank Leon en graag weer tot een volgende keer!

1 like