La royale horlogeboxen

Goedendag,

Is er iemand die ervaring heeft met La Royale horlogeboxen?
Volgens het internet een Nederlands merk met horlogeboxen die redelijk geprijst zijn.
Heb de rainer box in mijn achterhoofs zitten maar de boxen van la royale zijn veel scherper geprijst.

Groeten,

Davy91

Volgens mij zijn dat prima horlogedozen. Ik zou de voorkeur hebben voor een Rainer. Is toch wel een erg mooi stukje vakmanschap. En een 3-stuks doos is prima te betalen. Komen ook vaak terug in het blauwe deel op HF. Je zou ook nog even een oproep kunnen plaatsen…

1 like

Ik heb er 2 met iedere 6 vakken, erg tevreden mee, goede prijs/kwaliteit. Ik ben wel op zoek naar een grotere horloge- en sierradendoos zodat mijn spullen en die van mn vriendin in een doos kunnen met wat meer ruimte voor armbanden en ringen, dus goede kans dat deze verkocht gaan worden. Interesse?

1 like

Hoe zijn de kussentjes van La Royale? Ik zoek nog een mooie doos met goede kussentjes.

Mijn beste,

Ik heb de 6-vaks versie!!
Een prima horlogebox. En ook de kussentjes zijn en blijven goed.
Wel is de (binnenkant) hoogte van 4 cm., lager dan mijn overige horlogeboxen.
Die zijn ruim 5 cm.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ik heb deze voor 10 stuks. Prijs/kwaliteit is ruim voldoende. Verwacht niet de beste kwaliteit leer en de kussentjes zijn niet van echt leer. Wel past er met gemak een 52mm (tsja, die heb ik nou eenmaal en moet ook weg) horloge in.
Ik had er niet over nagedacht dat een mooi scharnier een optie was en moet het nu doen met een stoffen versie om te voorkomen dat het deksel openklapt.
Heb wel met opzet een bovenkant zonder glas genomen want kijken doe ik er toch niet naar. Ligt in de kast en dat doet ie prima zo.
Al met al ben ik tevreden.

Deze dus

Ik heb er twee voor tien grote horloges per doos. Ook van 45 mm horloges raken de kronen/bezel elkaar dan niet. Kunstleer maar best wel mooi en goed genoeg voor mij. Passen ook in de kluis. Bij Bol.com gekocht. Sommige kussentjes klemmen inmiddels een beetje maar dat kan ook de luchtvochtigheid in ons huis zijn.