Wat een prachtexemplaren. Zelf heb ik nog geen horloge met een glasbodem, voornamelijk omdat ik tot nu toe vooral duikers heb gekocht. En de verzameling is nog niet zo groot, ben net pas begonnen. Maar deze foto’s laten weer zien hoe mooi het wereldje binnen in een horloge kan zijn.
Op dit moment kan ik zo snel niets bedenken, maar weer iemand een voorbeeld van een duiker met een glasbodem, zo blijf ik toch binnen het “thema” van de verzameling. Ik begrijp dat er niet zoveel zijn, omdat het het waterdicht houden van een duiker alleen maar moeilijker maakt.
Wat een prachtexemplaren. Zelf heb ik nog geen
horloge met een glasbodem, voornamelijk omdat ik
tot nu toe vooral duikers heb gekocht. En de
verzameling is nog niet zo groot, ben net pas
begonnen. Maar deze foto’s laten weer zien hoe
mooi het wereldje binnen in een horloge kan zijn.
Op dit moment kan ik zo snel niets bedenken, maar
weer iemand een voorbeeld van een duiker met een
glasbodem, zo blijf ik toch binnen het “thema” van
de verzameling. Ik begrijp dat er niet zoveel
zijn, omdat het het waterdicht houden van een
duiker alleen maar moeilijker maakt.
Mooi hoor, je ziet ze niet zo vaak, als ik me niet vergis. Welk type is dit? Op de achterkant zie ik 104.10824 staan, als mijn ogen me niet bedriegen. Ik vind hem niet terug op de site van Sinn. Of zit ik er nu helemaal naast?
Mooi hoor, je ziet ze niet zo vaak, als ik me niet
vergis. Welk type is dit? Op de achterkant zie ik
104.10824 staan, als mijn ogen me niet bedriegen.
Ik vind hem niet terug op de site van Sinn. Of zit
ik er nu helemaal naast?
Michel
Hoi Michel,
Dit is de Sinn GMT ST 144 het horloge is multifunctioneel: GMT=2e tijdzone,Duiker=200 mtr.waterdicht en ook nog een Chronograaf.
En dat voor 1145 euro.
Er zijn niet veel horloge`s met die specificaties voor dat geld.
Is dit de Hamilton Navy GMT??
Weet je toevallig ook of de GMT T3 een glazen
bodem heeft?
Michel
Dit is idd de GMT. Ik durf niet te zeggen of de t3 ook een glazen bodem heeft. Bel even de juwelier zou ik zeggen.
Ik ben overigens net geweest bij S/C voor een stalen bandje. Ik was niet erg onder de indruk van het getoonde bandje Ik had een andere verwacht… Helaas.