Laat de favoriet uit je collectie zien (slechts 1 toegestaan)

Oris Aquis in 41mm.
Stoere duiker op de zeer prettige rubberband mijn daily. Zit heerlijk, ook met warm weer.
Formaat is een beetje stevig maar net niet té. De groene wijzerplaat is heel mooi in de zon, dan zie je ook ineens groen op de bezelinsert. Meeste tijd is die behoorlijk zwart. Dat vind ik wel leuk. Beetje verandering afhankelijk van het licht.

27 likes

Blijft toch perfectie, in maat, kwaliteit, winding action en bezel action.

Blijft mijn favoriet zeker tov mijn omega’s en breitlings

37 likes

Het is dat mijn likes op zijn en ik weer 4 uur moet wachten, anders had ik al deze mooie parels die hier langskomen wel even geliked

3 likes

Bestaat al ja, dit was mijn bijdrage daar:

Denk dat veel mensen hem willen maar de perceptie dat die meer waard is dan een gewone zwarte wijzerplaat is denk ik onjuist.

Als je hem normaal prijst ben je er zo vanaf. Denk ik

Kleur is top

Draag deze all-day every day. Speedmaster 145.022 uit '89 met een 1450 bracelet. De mooiste Omega bracelet imho. In bijna perfecte staat, period correct en met subtiel patina. Komt van Watchfid (platform van de schrijvers van Moonwatch Only) en er zit een boekje bij speciaal over dit horloge met details over alle onderdelen. Geinig. :heart:

63 likes

81 likes

38 likes

58 likes

37 likes

Alweer dik 9 maanden. :grimacing::hugs:

24 likes

61 likes

Maar in t kader van Kill your Darlings zit ik er wel aan te denken om……. :grimacing:

35 likes

Echt?? Mag er maar 1??
Dan voor nu deze:

Dit is dan ook geen garantie voor dezelfde vraag, volgende week ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

31 likes

Voor mij deze,

21 likes

Poeh… als ik er maar 1 zou mogen kiezen :thinking:
Deze dan maar …

37 likes

27 likes

Mijn laatste aanwinst!

19 likes

39 likes

Voor nu deze. Omdat ik die momenteel het meeste draag.

14 likes