Wat een “stunner”. Een van de mooiste GADA’S.
Leg eens uit, waarom zou je het favoriete horloge uit je collectie willen verkopen cq. weg willen doen?
Wat een “stunner”. Een van de mooiste GADA’S.
Leg eens uit, waarom zou je het favoriete horloge uit je collectie willen verkopen cq. weg willen doen?
Tot voor kort vochten mijn Cartier Santos en mijn Staudt Guilloché Chrono om die eer maar sinds een aantal weken staat deze bovenaan.
Geweldig Richard dat je dit horloge zoveel waardering geeft. Verdiend het zonder meer! Word ik blij van.
Zonder enige twijfel mijn Jenny 2001
Waarom? Omdat het een prachtig verweerd horloge is. Ze heeft wat meegemaakt maar draagt het met charme.
“Ze”?
Ja, Jenny is, vooralsnog, de enige dame in mijn collectie. Om en en nabij de zestig jaar oud…
Daarnaast is ze mysterieus. Wat was de kleur van haar wijzerplaat? Ik vermoed blauw maar zeker weten doe ik het niet. Ook kan ik niets over haar vinden, zelfs de aanduiding 2001 heb ik van de verkoper overgenomen en maar voor waarheid aangenomen. De cashback is zo versleten dat hij niet meer te lezen is dus daar is ook geen informatie meer te vinden. Openmaken durf ik niet, veel te bang om iets te beschadigen.
Dit voelt toch wat als je favoriete kind kiezen . Hoe begin je daaraan? De mooiste? De liefste? De slimste? De meest mysterieuze? De handigste? Gewoon de leukste zeker?
In die optiek maar met de collectie aan de slag geweest.
De mooiste volgens mijzelf. Wat een pracht.
De mooiste volgens mijn vrouw en kinderen. Bling dazzle…
De ‘slimste’ en prachtige plaat bij valavond.
De meest mysterieuze, deze is hard aan het scoren de laatste tijd.
De handigste. Zet prijs/kwaliteit de rest gewoon te kxkkxn
Maar uiteindelijk is er naar 1 de leukste, en dus waarschijnlijk de favoriet. Lekker eigenzinnig …
Niet makkelijk. Deze overleeft het in elk geval langer dan de rest:
Die hebben dus blijkbaar gelijk.
Leuk weer zo’n topic. Natuurlijk is het moeilijk kiezen (zie @Kad). Keus is bij mij niet veranderd: niet mijn mooiste, niet mijn beste, niet mijn bijzonderste of het horloge dat ik als kind al wenste, maar het horloge dat ik het snelste pak:
Zonder twijfel deze al 1,5 jaar, zowel op staal als leer. Hoewel de Cartier Santos Dumont er vlak achter zit.
Prachtige dingen zie ik voorbij komen, en het is duidelijk dat we vrijwel allemaal misschien wel een probleem hebben…al is het een erg goed probleem om te hebben.
Aangezien ik het standaard bij 2 Horloges houd, en 1 in 1 out hanteer, is mn keuze nogal beperkt…maar voor nu.
Mijn beste,
Ik draag hem veel te weinig!!
Doch, het is stilletjes “mijn Favoriet”.
De Breitling Colt GMT.
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis
Deze steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit
Tegelijkertijd ligt die ook wel eens een week stil, omdat de rest ook zeker de moeite wasrd is!
Mooie👌
Welke referentie als ik vragen mag?