Heb een paar running mates in opkomst, maar kan 31 jaar en 1e eigenaar niet negeren. Veel verhalen horen bij dit horloge. En ik vind de band nog steeds heerlijk om naar te kijken en te dragen.
Inderdaad bij mij ook
Dank!
Uiteraard mag dat: seiko astron ssj011j1
Ik voel een naamswijziging aankomen Ed
Je weet niet wat er verder allemaal te beleven is als je stationair blijft
Wacht maar tot die Staudt gearriveerd is
Niet je toffe Seamaster
Ja, schitterend vind ik 'm! Staat ook hoog op mijn wishlist!
Prachtig Nick
Zo’n toffe keuze
Niet de mooiste uit m’n collectie maar wel…
- duidelijk afleesbaar
- zeer comfortabel qua afmetingen
- band voelt perfect en makkelijk verstelbaar
- 80 uur gangreserve
- zeer solide
En verder past het bij vrijwel iedere gelegenheid
Mijn GADA: een MOD met als binnenwerk een module van een G-Shock GX-56. Past perfect, goed afleesbaar en altijd de moeite waard om naar te kijken!
Leuk topic Tom. Ik ben toch wel gek van duikers, van maanfase horloges, maar bovenal van chronografen. De BB chrono was drie jaar de grote favoriet, maar sinds april is de liefde niet bekoeld, maar is de nieuwste aanwinst wel mijn nieuwe lieveling.
Oprecht blij met mijn Staudt guilloche chronograaf. De kleur van de wijzerplaat, het guilloche patroon, het ambachtswerk van Jochen Benzinger, het ontwerp van Yvo. Absoluut een meesterwerk en dat uit het mooie Twente. Kijk dan
Geweldig. Dit is ook mij favoriet uit de collectie. Het mijn oudste horloge (nieuw gekocht in 2016) maar het is en blijft mijn favoriete horloge aller tijden
Tot mijn eigen verrassing is het de IWC geworden.
Waarom:
Geweldige band met verstelbare sluiting.
Prima maat met 40 mm
100 meter waterdicht.
Afleesbaarheid is top.
Gangreserve 120 uur.
Netjes en sportief.
Ik denk het ultieme GADA horloge.
Die Zenith is ook gewoon de bom. Toen ik een jaar geleden hier lid werd had ik nog nooit van Zenith gehoord. Ik was op slag verliefd op dit model en staat sindsdien met stip bovenaan op mijn verlanglijstje. Niet dat ik verwacht in de nabije toekomst hem te zullen kopen maar de wens blijft.
Ik heb even getwijfeld om die te kiezen inderdaad! Samen met de Grand Seiko Shunbun by far mijn meest gedragen horloges.