Laat de zomer maar komen, Kienzle

Ik was op zoek naar een zomers horloge en wilde geen Icewatch. Deze kwam ik tegen tijdens mijn vakantie in Freiburg. Hij is lekker groot en doordat de kastbodem wat gebogen is zit hij perfect om mijn pols. Wat vinden jullie ervan en hebben jullie al een zomers horloge paraat ingeval de zomer plots mag aanvangen?

Groeten,
René

Ik heb een beige wewood onderweg voor de zomer :slight_smile:

Mijn beste,

Inderdaad een vrolijke, warme uitstraling!!
Dus laat die zomer zich mogen weerspiegelen in deze plezante Kienzle.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Die is inderdaad erg zomers gekleurd, ziet er cool uit (tu)

Ziet er gaaf uit. Nu de zomer nog.

Zag ze laatst, in een Herenmodezaak, in een vitrine. kleurrijke modellen met wat retro invloeden.
Volgens mij is het merk niet meer zoals vroeger maar het waren in ieder geval vrolijke leuke zomerse horloges.

Zomers, gaaf.

leuke klok. Ze zijn voor een lager bedrag ook onder het merk JetSet bij de Lucardi te koop. ( alleen misschien niet deze kleur )

Vrolijk horloge dat je toch niet zoveel tegenkomt (tu)

Gefeliciteerd met deze zomerse duiker!

Master-Fan Schreef:

leuke klok. Ze zijn voor een lager bedrag ook
onder het merk JetSet bij de Lucardi te koop. (
alleen misschien niet deze kleur )

Ik heb gekeken bij Lucardi en JetSet, maar ik kan dit model niet vinden. Omdat ik nog wel een erbij kan hebben, heb jij dan wat voorbeelden? Alvast dank:)-D

Groet, René

TOP!! Leuke, mooie klok voor een zeer betaalbaar bedrag.

Twee vragen:

  1. als het een duikert is, waarom dan maar tot 150m waterproof? Kan je er dan mee snorkelen?

  2. de sluiting van de band. Gaat dat niet na 2 zomers kaduuk? Past er dan een andere band op, of alleen een nieuwe van Kienzle?

Wil zoiets ook wel, maar twijfel, vanwege bovenstaande.

Renato_55 Schreef:

Master-Fan Schreef:


leuke klok. Ze zijn voor een lager bedrag ook
onder het merk JetSet bij de Lucardi te koop. (
alleen misschien niet deze kleur )

Ik heb gekeken bij Lucardi en JetSet, maar ik kan
dit model niet vinden. Omdat ik nog wel een erbij
kan hebben, heb jij dan wat voorbeelden? Alvast
dank:)-D

Groet, René

op de website staat niet zoveel, in de winkels hebben ( gek genoeg per vestiging ) een totaal andere collectie. DUs zie je een lucardi, gewoon ff binnen hoppen en kijken of ze iets van je gading hebben. Het zijn leuke horloges iig. Maar vanwege de eerder gemaakt opmerking over de band, ben ik nog niet overstag gegaan…

Goede kleur combi! Ik twijfelde tussen deze en degene die ik uiteindelijk gekocht heb.

Dit is mijn horloge en die van mijn vrouw :slight_smile:

Mooi zomers horloge! Ik heb zelf voor de zomer een set van M’eye Watch gekocht. Verzamel eigenlijk oude horloges, maar ik wilde om te dragen ook wel wat leuks hebben voor in de zomermaanden!

Jürgen Schreef:

Goede kleur combi! Ik twijfelde tussen deze en
degene die ik uiteindelijk gekocht heb.

Dit is mijn horloge en die van mijn vrouw :slight_smile:

http://i923.photobucket.com/albums/ad71/jaykay-auc
tion/Kienzles/Kienzles3.jpg

Die zijn ook echt zomers. Leuke foto ook(tu)

Ik zag ze ook liggen in Europa Park in Duitsland.

Ik heb ook zin in een dik zomerklokje. Ik heb mijn oog laten vallen op deze.

Hij is wel 50mm groot maar met al die Kyboe trends en TW Steel maten denk ik dat het wel eens kan voor een keertje.

dreski Schreef:

Ik heb ook zin in een dik zomerklokje. Ik heb mijn
oog laten vallen op deze.
http://www.firmowezegarki.pl/upload/produkty/k_683
5/4131383633314720283429.jpg
Hij is wel 50mm groot maar met al die Kyboe trends
en TW Steel maten denk ik dat het wel eens kan
voor een keertje.

Dreski, ik zeg gewoon doen!(tu) Nautica vind ik een prima merk. Ik heb ook een Nautica en krijgt van mij, ondanks mijn Panerai, Omega, Breitling et cetera, veel draagtijd, vanwege betrouwbaarheid en draagbaarheid.

Groeten,
René :)-D

proficiat! Ik vind em ondanks de gebogen lugs alsnog erg fors.

Praktisch al mn zomerhorloges kunnen net zo goed winterhorloges zijn. Met de zomervakantie gaat er n gw2500 mee. Bd versie wel te verstaan…