Tja wat doe je als je budget gereduceerd is tot een minimum en je toch de drang hebt iets nieuws te kopen? Ik heb me laten verleiden tot een horloge wat zeer betaalbaar is en een complicatie heeft die je niet vaak ziet. Een Thermometer. Bovendien is het een ana-digi met zeer veel functies. Ik hou erg van al die knopjes. Ik had hem al vaker op het oog maar vond dat het nu wel een goed moment was om hem aan te schaffen. Het is de Casio Outgear Thermometer.

Voor een fractie van de prijs van een Tissot T-Touch heb ik nu toch een erg leuk “speelhorloge”. Bovendien is het een horloge wat ik zonder zorgen mee op reis kan nemen. Volgend jaar hoop ik enkele tijd in Latijns Amerika te vertoeven en dan gaat hij zeker mee. Nu maar wachten tot hij binnen is…
van harte alvast met je leuke nieuwe klok (tu)
Mijn beste,
Tja, voor mij wat aan de drukke kant zo’n multifunctionele wijzerplaat. Desalniettemin is dit horloge een echte alleskunner, qua: tijd weergave, (waarschijnlijk ook een tweede tijd), tijd meting, alarmfunctie, temperatuur, kompas en misschien nog vele, vele, functies welke voor de mens het nuttige met het aangename verenigen.
Orologio Signaturis Temporis.
Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
Tja, voor mij wat aan de drukke kant zo’n
multifunctionele wijzerplaat. Desalniettemin is
dit horloge een echte alleskunner, qua: tijd
weergave, (waarschijnlijk ook een tweede tijd),
tijd meting, alarmfunctie, temperatuur, kompas en
misschien nog vele, vele, functies welke voor de
mens het nuttige met het aangename verenigen.Orologio Signaturis Temporis.
Hij heeft maar liefst 30 verschillende wereldtijden. Geen kompas helaas…
Grappig horloge, altijd handig op reis al die functies. Mijn Suunto mag binnenkort ook weer op pad:) Waar ga je heen in Zuid Amerika?
Mijn beste,
“Mozes Kriebel” 30 verschillende wereldtijden, daarmee kan je met een gerust hart, middels een heuse wereldreis, als eindbestemming Latijns Amerika incalculeren.
En als kompas kan je altijd nog de horlogewijzers gebruiken.
Overigens een leuk vooruitzicht die trip naar Latijns Amerika!!
Orologio Signaturis Temporis.
leeuwentemmer Schreef:
Grappig horloge, altijd handig op reis al die
functies. Mijn Suunto mag binnenkort ook weer op
pad:) Waar ga je heen in Zuid Amerika?
De bestemming wordt de Dominicaanse Republiek. Het is dan al weer 8 jaar geleden dat mijn vrouw haar familie heeft bezocht. Het word voor mij de eerste keer. Erg spannend dus.
Reisverhaaltje + foto’s please?:)-D
mooi verhaal. Goede reis alvast!
Je weet dat ik dol ben op Ana ! ( …- digi’s ) 
Congrats met je nieuwe aanwinst.
Sommige klokken draag je omdat ze nu eenmaal (bloed)mooi zijn, anderen draag je (voornamelijk) om te “gebruiken” !
Dit ziet er toch een handige tool-watch uit ! (tu)
Gave bestemming, zou ik nog wel eens heen willen. Leuk als je wat foto’s post na terugkomst!
Mijn idee…horloges daar laten en sigaren mee terug nemen!!!
Dit is inderdaad een functioneel horloge. Natuurlijk dgaat de camera mee dus wie weet volgend jaar een verslag. En die sigaren verheug ik me ook op.
maar ik kan me niet voorstellen dat dit 't enige horloge is dat je meeneemt? Baco bij de Mako?
Misschien een Alpha sub voor het geval de batterij van deze leeg gaat. 
Prima keuze! (tu) Prijs vs. kwaliteit is bij Casio dik in orde.