Aangezien 10 over 10 het meest gebruikte “reclame” en etalage tijdstip is voor horloges, leek het mij wel leuk om dat hier ook te doen!
Laat je horloge zien om 10 over 10, doe je mee?
Vandaag mijn eerste, een vintage Ricoh Dynamic wide
Aangezien 10 over 10 het meest gebruikte “reclame” en etalage tijdstip is voor horloges, leek het mij wel leuk om dat hier ook te doen!
Laat je horloge zien om 10 over 10, doe je mee?
Vandaag mijn eerste, een vintage Ricoh Dynamic wide
's morgens of 's avonds?
Scherp, nog een extra 10
Goed gezien.
Nog wintertijd.
Pfff…
Het gaat er vooral om dat het beeld dan in balans is en dat er geen wijzers door logo’s en tekst heen lopen. Dus mag 10 voor 2 dan ook?
Hier in ieder geval 10:10
Klopt inderdaad, het is een hele fijne tijd.
Iedere dag als ik op of rond 10 over 10 op mijn horloge kijk krijg ik een fijn gevoel. Een gevoel dat alles even klopt. Heerlijk in balans. Gelukkig kan dat twee keer per dag
Dat was ook de reden om dit topic te beginnen. Even lekker naar horloges in balans kijken twee keer per dag. Niet alleen je eigen maar nog veel meer
10 voor 2 is een vergelijkbaar aanzicht, toch vind ik 10 over 10 net wat lekkerder. Of dat komt doordat dit ingesleten is, gestigmatiseerd vanuit de horloge industrie of ook gewoon echt fijner is, dat weet ik nog niet. Vermoed het het laatste.
Maar laat ook vooral je 10 voor 2 zien, zeker niet verkeerd!
Check!
Hier vind ik 10 voor 2 fijner omdat je vanaf de rechterzijde fotografeert. Door dit perspectief zou de grote wijzer nog verder vergroot worden. Nu vind ik het subtieler. Ach ja… persoonlijke voorkeuren.