Geheel conform eerste topic foto van de topic starter…![]()
Wat een figuur ![]()
Helemaal van ‘t padje….![]()
Misschien nog een witte Ranger erbij ![]()
![]()
Niks mis, met deze horloges. Nou ja, misschien een beetje duikerheavy. Eentje swappen voor een mooie chrono? Of had je daar nou niks mee… ![]()
Klopt
wel geprobeerd hoor maar is te druk voor mij.
Ja die zou ik graag wel eens willen hoor maar dan moet ik nog even sparen.
In juni ga ik eerst nog even lekker weg met deze.
Lekkerrrr man doe je goed,alvast een fijne vakantie
Dankje ![]()
![]()
Dat lijkt me zo geweldig om zo te reizen! Ik kan me alleen moeilijk vinden in enkele regels, zoals dat je niet semi-overal mag camperen/slapen. Daar is dat hele ding voor. ![]()
Ook even een foto om on-topic te blijven!
Was een impulsaankoop, maar hij blijft maar aantrekken. Blauw met messing bevalt me erg, en 38mm is een fijn formaat voor mij.













