Laat hem zien om 10 over 10

5 likes

5 likes

Net iets te laat.

4 likes

Andere stand, hetzelfde effect :wink:

4 likes

Geheel conform eerste topic foto van de topic starter…:face_with_peeking_eye:

1 like

Wat een figuur :wink:

1 like

Helemaal van ‘t padje….:roll_eyes:

7 likes

3 likes

7 likes

3 op een rij :wink: meer verschillende gaan jullie hier niet verwachten dit is de hele collectie.

4 likes

Misschien nog een witte Ranger erbij :facepunch::facepunch:

1 like

Niks mis, met deze horloges. Nou ja, misschien een beetje duikerheavy. Eentje swappen voor een mooie chrono? Of had je daar nou niks mee… :thinking:

1 like

Klopt :thinking: wel geprobeerd hoor maar is te druk voor mij.

Ja die zou ik graag wel eens willen hoor maar dan moet ik nog even sparen.
In juni ga ik eerst nog even lekker weg met deze.


6 likes

Lekkerrrr man doe je goed,alvast een fijne vakantie

1 like

Dankje :sunglasses::+1:t2:

1 like

Dat lijkt me zo geweldig om zo te reizen! Ik kan me alleen moeilijk vinden in enkele regels, zoals dat je niet semi-overal mag camperen/slapen. Daar is dat hele ding voor. :grin:

Ook even een foto om on-topic te blijven!

7 likes

Was een impulsaankoop, maar hij blijft maar aantrekken. Blauw met messing bevalt me erg, en 38mm is een fijn formaat voor mij.

2 likes

Hoppakee, tien voor twee!

4 likes

7 likes