Laat hem zien om 10 over 10

Pfoe, das een lastige vraag. De King staat voorop als aanvoerder van de groep. Dat is toch wel de meest favoriete al is het erg close met de 455 (grijze diver links van hem).
De Speedtimer is wat betreft bouw weer enigszins vergelijkbaar met de 455, vandaar dat die er tegenover staat. De twee Alpinisten staan tegenover elkaar, net als de twee Sharp Edges. Dan volgen de twee vreemde eenden: De Hamilton en de Studio Underd0g. Vervolgens aan weerszijden de Tissot modellen en als afsluiters de Presage en de Oriënt. Die laatste twee waren mijn minst favoriete modellen, totdat ik de Presage een nieuw bandje gaf en hij weer helemaal top er uit zag.

De Oriënt… ehh. Erg tof horloge voor het geld. Waarschijnlijk de beste value van de set. Desalniettemin mijn minst favoriete horloge. :smiling_face:

1 like

Gaaf gedaan :ok_hand:

1 like

Dank je wel. Het is overigens niet een enkele foto, maar een samenvoeging van 15 foto’s. Ieder klokje is los vastgelegd.

1 like

Zo…helemaal tof gedaan dan. :ok_hand:

Heerlijk ook die Presage 4e van links. :+1: Krijg spontaan ook weer trek…:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Holy cr4p! Jij dacht ik doet er twee?
Als ze mij echt een keer heel happy willen maken, dan moeten ze een normale sharp edge uitbrengen met een champagne wijzerplaat met dit motief! :heart_eyes:

1 like

Oef ja dat zou zeker fraai zijn!

Ik had ze idd beiden gelijktijdig. Heerlijk setje was het.

1 like

Trouwens knap hoe je het patroon van die blauwe wijzerplaat zo goed hebt vastgelegd. Het is niet het makkelijkste horloge om “te grijpen”.

1 like

Dank je. :+1: Fotogeniek horloge vooral de blauwe. Prachtig dat motief op de plaat. Deze Presage lijn vind ik toch wel verreweg de mooiste van Seiko. Top kwaliteit ook.

1 like

3 likes

Ja 10 voor 2 mag ook

6 likes

Bij deze zeker! :smiley:

1 like

Achteraf gezien word je toch gediskwalificeerd Daffie. De Presage’s staan niet op 10 over 10 (of als alternatief op 10 voor 2). :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Wel een hele gave collectie en een prachtige foto!

1 like

Thanks! Ik moet het er maar mee doen. :smiling_face:

1 like

Haha ja daar was ik mij van bewust. :joy:

1 like

Hierbij een aantal echte inzendingen dan alsnog…:slightly_smiling_face:

8 likes

Erg mooi allemaal. Nog zo’n gave collectie

1 like

Dank je. Allemaal oude foto’s hoor…geen van deze horloges zijn momenteel nog in de collectie. :sunglasses:

1 like

Heel mooi gedaan :star_struck: :ok_hand: