Laat het getik van je horloges horen 🎶

Inderdaad.
Kan iemand een stemvork f300 Omega laten horen? Facinerend dat gezoem, en die glijdende seconde wijzer.

Geweldig :joy::joy::joy::ok_hand:

Het kan NOG luider, mensen. Ik dacht ook niet dat het kon, maar…

Zakhorloge met onbekende cilindergang uit ergens 1850. :smile:

8 likes

Ik maar wachten op die trein… Komt ie niet…

3 likes

:rofl: mooie klankkast

1 like

Ergens komt ineens die Junghans wekker uit mijn jeugd weer boven. En dan nog proberen te slapen. :grin:

1 like

Dit werkt bij mij niet hij weigert op te nemen en erger nog ik zag op de timegrapher de input terug komen van de laptop dus ergens gaat iets niet goed als ik die kabel op laptop aansluit :sweat_smile:

1 like

Die heeft mijn vriendin een! Soort van.

Ja precies! We hadden het over horloges?

2 likes

Ah, klinkt alsof het misschien de omgekeerde adapter is - om output van TRRS naar TRS te duwen. :thinking:

1 like

Ach ja, zo lang de laptop maar geen “stoomlocomotievenspoorwegovergangsbellen” laat afgaan, of ze zó doet laten klinken, soit. :wink:

Geeft dit dan ook een effect van “mijn laptop klinkt als een penankeruurwerkje”? :wink:

Zoals gezegd. Echte horloges tikken niet. :wink: En ja, we hadden het over horloges.

1 like

Knuppel en hoenderhok Knuppel :rofl:

2 likes

Nee adapter is zeker weten TRS naar TRRS dus vandaar dat ik het niet begrijp en jammer vind.

Die highbeat variant van dat zojuist besproken nieuwe 80 uur manuele uurwerk wil ik wel horen :sunglasses:

1 like

Maar welk kanaal van die TRRS dan :slightly_smiling_face: gezien je beschrijving klinkt het alsof jouw adapter de outputlijn naar de TRS doorlust en input dood blijft ipv omgekeerd.

Nou geen idee maar de laptop krijgt geen audio in in iedergeval. En toen ik bezig was met de laptop zag ik dat de timegrapher apart beeld gaf,dit heeft het daarna niet meer gedaan toen ik het nog een keer probeerde.

Doet me denken aan n spoorweg overgang :laughing:

2 likes

Sorry voor mijn late “entry” met mijn antwoord; ik was “away for some longer time”. Zelf slaap ik vertrouwd in met een luid tikkend horloge, het geeft een rustgevend ritme en dan slaap ik binnen 5 minuten in. :wink:

Kinderen, druk leven, werk en de werkbank die helemaal overhoop lag met stapels dozen allerhande - het is hier te stil geweest.

Eens wat vers getik laten horen. De Cimier Sport, lekker penankertje. :sunglasses:

5 likes