Laat hier je ultieme dresser(s) zien

iedereen heeft er wel eentje of meerdere liggen waarvan jezelf zegt “dit is voor mij de dresser”
laat ze hier eens voorbij komen, maar ze moet(en) wel in je bezit zijn, geen internet foto’s :slightly_smiling_face:

laat me beginnen met deze twee :ok_hand:

26 likes

Ben je op die Citizen gaan citzen?

Die is me toch een partij plat :sweat_smile:

3 likes

Maar hij kan ook casual met paarse trui. :sunglasses:

47 likes

Deze:

46 likes

yep :slightly_smiling_face: 3.7mm plat :+1:

4 likes

Pure dresser

Iets minder pure dresser

vintage >> modern voor dress watches.

20 likes

Mooie combo zo met die band. Wat is de maat van deze? Medium?


Geen idee of het officieel een dresser is, maar ik vind hem wel sjiek staan. Daarbij zorgt hij altijd voor leuke gesprekken, want je ziet niet vaak een 20-jarig snotjong met een Seiko handopwinder uit 1967.

19 likes

Ja die blik krijg ik ook vaak. :expressionless:

2 likes

There can be only one (wel althans voor mij persoonlijk dan zeg maar :slight_smile: )


28 likes

20200630_151957

14 likes

deze, ik denk dat ik op andere feestjes kom dan jullie

21 likes

8 likes

Ik heb slecht nieuws voor u, als mensen u raar aankijken is dat niet vanwege een horloge. Niet toevallig uw gulp open laten staan of 2 verschillende schoenen aangetrokken? Of welke gek is nou de hele tijd foto’s aan het maken van zn horloge? :innocent:

3 likes

Dat eerste heb ik altijd aangezien het anders niet past, dat tweede eigenlijk nooit. Door mijn horloge hobby kan ik namelijk maar een paar schoenen betalen.

4 likes

:joy:

Dit is voor mij de ultieme dresser. Tijdloos design, vintage maar in topstaat, perfect formaat (35.5mm) en prachtig afgewerkt. Verder heb ik een sterke voorkeur voor handwinders zonder datum.

22 likes

Tot ik mij een JLC Reverso kan veroorloven is dit voor mij perfect!

13 likes

Voor mij zonder meer de Globemaster

20 likes

Deze komt in mijn verzameling het meest in de buurt.

11 likes