Laat ik me maar eens voorstellen

Na een jaar lid te zijn van dit mooie forum en af en toe al eens een berichtje gepost te hebben is het toch wel echt tijd geworden om me eens voor te stellen.

Mijn naam is Thomas en ik ben een 26 jarige student. Mijn interesse in horloges is begonnen toen ik op 15 jarige leeftijd een horloge van het merk Storm voor mijn verjaardag kreeg. Hierna heb ik een hoop modehorloges gehad. Een aantal hiervan zijn onderhand al gesneuveld, maar ik heb en draag er ook nog een aantal.

Voor mijn volgende aanwinst twijfelde ik tussen een Omega SMP300 en een PO, echter zag ik onlangs een Breitling superocean en nu is de twijfel toch weer toegeslagen. Gelukkig ben ik een arme student en duurt het nog wel even voordat ik voldoende budget heb vrijgemaakt. Nog een jaar en dan studeer ik af en één van de bovenstaande horloges zou een mooi afstudeerkado voor mezelf zijn.

Ik ben overdag eigenlijk nooit thuis en de batterij van mijn DSR is leeg, dus even snel een iphone pic in kunstlicht van mijn horlogedoos

gr Thomas

Heel erg welkom!

Beste Thomas,

Welkom op dit forum! Ik vind dat je een mooie verzameling hebt; mooie wijzerplaten en afwisselend.

…maar ik vind Breitling’s zelf niet zo. Er is voor dat geld veel mooiers te koop in mijn ogen.

Succes en veel plezier met kiezen in ieder geval! B)-

R

Welkom. Mooie collectie. Wat is de tweede van links onder?
Grt,

Lone Ryder

Van harte welkom! En gewoon rustig kijken en irl vergelijken welke je het leukst vind.

Van harte welkom in ons midden. Leuke verzameling heb je al zeg, voor elke dag een andere. Ik zou zelf ook voor een omega gaan, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. Breitling vind ik zelf een beetje overdressed.

Welkom.

Welkom! :slight_smile:

Hallo, Thomas, welkom en gefeleciteerd in je betere smaak voor de toekomst :smiley:

Hoorde ik hier Breitling ?

hai Thomas, welkom hiero

Welkom Thomas, veel leesplezier…

Grt. Rene

Welkom en veel plezier hier.

Ik weet wel dat je van de PO in ieder geval geen spijt gaat krijgen! En natuurlijk welkom hier :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom Thomas op dit robuuste horlogeforum.
Hét forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom en je hebt al een aardig gevuld koffertje(tu)

gr Ron

Hoi!

Iedereen bedankt voor het welkom heten en de complimenten.

@ loneryder de tweede rechtsonder is een Michael Kors.