Laat ik me even voorstellen: ik ben hier (on)bekend als ‘Sprinter’ (echte naam, Giovani), getrouwd, 2 zonen en binnenkort (rond 12 mei uitgerekend) bevalt mijn vrouw van ons eerste dochter. M.a.w. de tijd begint echt te dringen. Als je me kent dan weet je dat de tijd bij mij nooit stil staat. Sinds 11 maart jl. ben ik lid van horlogeforum en via Facebook ben ik inmiddels ook actief in enkele groepen. Mijn liefde voor horloges is al heel jong begonnen. Ik ben namelijk ex-(top)atleet (sprinter) en dat gaat niet zonder een tijd. Uiteraard waren toen, Casio, Polar en Timex de merken bij uitstek. Inmiddels zijn andere merken, zoals o.a. Garmin, Nike etc …die de sportwereld aan het veroveren zijn. Op mijn 20e kocht ik mijn 1e Seiko van mijn verjaardagsgeld. Mijn vader is een echte liefhebber van Seiko en Rado. Mijn collectie varieert van Diesel, Marc Ecko, Nautica, Michael Kors, Emporio Armani, Seiko etc … Op mijn 40e kocht ik van al het geld dat ik verzameld had op mijn supriseparty een Seiko Sportura Kinetic Drive. Tja, weer komt toch die oude liefde met Seiko naar boven.Veel mensen snappen mijn verzamelwoede niet. Ben ik dan echt zo apart. Totdat ik een vriend :)-D ontmoette via Facebook. Ik kwam erachter dat hij die liefde voor (Seiko, maar ook andere polssieraden) horloges ook deelde. Het horloge virus is mede door hem alleen maar erger geworden. Inmiddels ben ik (wereldwijd) in contact met diverse mensen die dus vele malen gekker zijn dan ik. Die veel verder gaan. Denk aan de Rolex, AP, IWC, Omega, Breitlings en ga zo maar door. Een wereld van ‘ vrienden’ waar ik mij thuis voel. Inmiddels heb ik al van enkele leden een Seiko gekocht die ik graag in mijn collectie wilde. Inmiddels denk ik er ook aan diverse modellen te verkopen en te sparen voor enkele kanjers die ik echt graag wil hebben. Mijn collectie heeft momenteel een (winkel)waarde van circa € 5.000 en dan heb ik nog niet gesproken over de collectie van mijn vrouw die meer bestaat uit DKNY, Guess, MK en andere trendsetters van dit moment. Laten we het niet over haar tassen hebben
Het is wel 'tijd’om me te gaan verzekeren. Net als vele horloge liefhebbers houd ik ook van (merk)brillen, mooie schoenen en snelle auto’s. Natuurlijk blijf ik nog even dromen van een AP, Hublot, Rolex, Cartier, Zenith en andere grote maar vooral dure merken :} Voorlopig geniet ik vooral van de plaatjes. Morgen ga ik voor het eerst naar de Rikketik en ik hoop natuurlijk kennis te maken met diverse forumleden. Reken maar dat ik geld ga uit geven (lol) :~ Laten we onze liefde blijven delen, want wat is de wereld zonder horloges … inderdaad tijdloos!
Welkom, Giovanni, leuk je hier ook te zien!!
Eric
Hi Eric,
Bedankt voor je reactie.
Tja, het moest een x ervan komen.
Ben je er morgen?
Groetjes,
Gio
Hoi Giovanni,
Welkom op het forum.
Mooie spreuk, die tijdloze wereld.
Zelf bestaat de hobby voor mij voor een groot deel aan het repareren en restaureren van vintage horloges. Maar uiteraard verzamel ik ook een en ander en ik ik ook groot fan van vintage horloges van bekende merken. Helaas laat het budget van deze ‘arme student’ het aanschaffen van duurdere horloge nog niet toe…
Ik ben er morgen ook en ben om 12 uur ook bij de koffietafel.
Hopelijk tot morgen! Lijkt me leuk om kennis te maken.
Groeten,
Koen
Gezellig Koen … tot morgen! P.s. ik ben een grote fan van 'vintage’horloges, maar beperk me tot Seiko
Leuke intro, en inderdaad geen tijd te verliezen. Ben benieuwd waar je mee thuiskomt morgen :)-D
Welkom bij deze praatgroep voor horlogejunks Gio.
We zijn hier dol op foto’s als je dat soms nog niet wist… 
Xieje morgen in Houten.
Mijn beste,
Giovani, van harte welkom bij dit Mondiale horlogeforum, op Menselijke maat!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Welkom, en leuke voorstelling (tu)
Groet Jelle
Van harte welkom!
Welkom… nice intro:-)
Dank je Gerrit82 :~
Welkom en nu de foto’s nog 
Ik zal Thehaguedragon vragen hoe ik een foto kan uploaden. Nu even shoppen @ Rikketik :~
Hallo en welkom , dat was wel EEN voorstelling :~
Tot genoegen!
Mvg, Gunther = Fortis fanaat 
Welkom Sprinter
Als jij veel (dure) hobby’s hebt, dan wordt het lastig.
Echter, ik hecht er meer waarde aan hoe je het beleeft.
Een horloge collectie kan leuk en minder kostbaar zijn.
Het is en blijft een hobby.
In het geval van horloges geef ik licht van binnen. Vandaag een Deep Blue om mijn pols gehad en ik was zo blij als een kind
Eigenlijk kan ik de stad niet in, want bij elke horlogesshop moet ik ff een kijkje nemen. Thuis worden ze daar heel moe van >X Vast herkenbaar.
Welkom!!
Hoi Koen,
Het was leuk om je te ontmoeten (tu)
Welkom!