Laat ik me voorstellen (met de nadruk op 'laat')

Zoals velen voor mij heb ik eerst geruime tijd proefgedraaid voordat ik me geroepen voelde om me voor te stellen.
Mijn naam is Alex en ik ben pas redelijk laat (sinds een jaar of 10) geinteresseerd in horloges, voor die tijd begreep ik niet waarom iemand meer dan €50 neer zou leggen voor iets waarop je kan zien hoe laat het is. Na me eerst een tijd ‘on the dark side’ te hebben bevonden ben ik blij met de richting waarop mijn horloge interesse en verzameling zich nu ontwikkelt.
De echte interesse begon met een collega die met een Sinn EZM 2b aankwam en ik was meteen verkocht. Sinn stond (en staat) voor mij voor eenvoud, kwaliteit en een schitterend design.
Nog niet de bedoeling om er meteen honderden euro’s aan uit te geven (en de WAF natuurlijk) werd dit mijn eerste Sinn:

Overigens staat deze op de nominatie om verkocht te worden (anyone?).
Maar het virus had toegeslagen dus volgde binnen een paar maanden de volgende modellen:

Hoewel de EZM is bedoeld om mee te duiken leek het me beter om voor mijn vakantie een goedkopere duiker te kopen om te zwemmen en snorkelen. Dat werd er natuurlijk niet 1 want ik kon niet kiezen, dus…

Op mijn lijstje staat nu deze bovenaan, maar dat zou zomaar weer kunnen veranderen als ik die beauties op HF voorbij zie komen…

34 likes

Alex, welkom op HF!

Van harte welkom Alex! :sunglasses:

Ik wens jou heel veel mooie horloges toe! :ok_hand:

Van harte welkom Alex!

Welkom Alex :+1:

Welkom!
Enne beter laat, dan nooit :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Alex, van harte welkom binnen de contouren van dit temperamentvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Mooie horloges! :ok_hand:t2:

1 like

Welkom

Welkom.!

Welkom

Welkom! :slight_smile:

welkom-home

Wow, had dit veel eerder moeten doen als ik nu de reacties zie… Thanks!

Welkom en beter laat als nooit :grinning:

Welkom en veel plezier op dit forum!

:+1:

zeer welkom

Welkom Alex en veel plezier op het forum!

welkom alex