Ik ben een 29 jarige lurker op deze forum en heb altijd een zwakke plek gehad voor horloges en horologie in het algemeen. Dit is iets wat ik, denk ik, van mijn opa heb overgenomen. Hij had altijd wel mooie seiko horloges om zijn pols. 1 van de horloges die ik nog van hem over heb is van de seiko5 reeks en dat is iets dat altijd hier zal blijven.
Zelf ben ik een bezitter van een SDGM001, SARB017 en een SARX045. Van deze drie, draag ik de alpinist dagelijks met liefde en zit ik te denken om de andere twee te gaan verkopen. Mijn volgende doel is om een Omega Seamaster Aqua Terra aan te schaffen van 36mm of een Grand Seiko SBGX265 (of de voorgaande versie sbgx065). Ik hoop bij deze dat ik welkom ben tot de community. Iets wat ik altijd al wel wilde, is om tussen mensen te zijn met dezelfde voorliefde en uiteraard interesses .
Natuurlijk ben jij ook welkom op deze community😀! Mooie Seiko’s heb je, heel vroeger (toen ik ongeveer 14/16 jaar oud was) wilde ik graag een Seiko, maar waren ze te duur voor mij. Van m’n ouders kreeg ik eerst een Monté en later een Olympic, ik moest later maar zelf sparen voor zo’n dure Seiko😀. Maar tot nu toe heb ik nog steeds geen Seiko😂.