Laat je aller aller 1e HF aankoop zien!

Dus ons onderzoek moet zich gaan richten op ene wilco om jou vrij te pleiten, :smile:

2 likes

Misschien is ie wel op vakantie…

Leuk topic!

Voor mij was dat de Squale Atmos 50 van 2012. 10 jarig jubileum. Overgenomen van zeemeester.

[/URL]

4 likes

Mooi klokje. Bandje ziet er ook strak uit. Ben alleen geen fan van de oranje wijzerplaat. Maar verder wel een top stuk.

Twijfel… Deze van JMN (al kan dat ook via dzvl zijn geweest):

Of deze van SuperC:

5 likes

Volgens mij was het voor mij deze, in een ruil met Hidde:

Mooi begin van een verslavende hobby :smile:

4 likes

Deze Seiko van lid HS in januari 2012!

3 likes

Origineel topic, @Sprinter! :smile:
Moest er toch even over nadenken. Maar denk dat het deze was (Seiko 6119-7100).

Vind 't nog steeds wel een leuk ding, dat je heel weinig tegenkomt. Draag 'm bijna nooit. Maar heb 'm dus wel nog steeds. Komt ook omdat hij (nog) niet in de weg ligt en je er toch geen r%k voor terugkrijgt. Dan houd ik 'm liever zelf. Ben er inmiddels wel achter dat Ć©cht vintage gewoon niet helemaal ā€˜mijn ding’ is. Doe mij maar een nieuwe duiker of een leuk (nieuw) retro model! :smiley:

Ze zijn in meerdere kleuren gemaakt en heel af en toe staat er wel 'ns eentje te koop. Deze drie (achtergrond) ben ik de afgelopen jaren tegengekomen op internet. Maar mijn exemplaar is de enige rode die ik ooit heb gezien.

2 likes

Die Dragon King is mss wel de grootste forumslet ooit geweest. Ik had deze van @SuperC kocht en is daarna naar jou gegaan Gio.

Mijn eerste HF deal was met onze Rob, die kwam op het werk langs en verkocht mij mijn eerste oranje Monster.
Die is een klein jaartje later (2009) geruild met @DickV voor een zwarte die ik nog steeds heb. Dat was mijn eerste HF deal, als je Rob niet meetelt…

Eerste live ontmoeting was een huisbezoek van @EricPP . Daar volgden er meer van.

3 likes

SuperC is een makkelijke, kan je haast nooit mis mee zitten. :smile:

3 likes

@vierport @Mr104 Oeh zo leuk, een oranje duiker. En al zo lang op m’n verlanglijst. Maar daar wordt nu aan gewerkt! Wordt vervolgd… :wink:

2 likes

Leuk item, ik draai nog niet zo lang mee op het forum, eerste aankoop was van riesbiem, tissot. T-touch pro titanium: bewaar ik zorgvuldig in slaapstand.

Ik dacht erover een nieuw item te plaatsen over de volgende bijzondere russische tweeling, maar op een bepaalde manier past het wel hier: de aankoop van deze 2 tegelijk is mijn eerste horloge verslavingstrekje geweest in 1995?
Dat is dan 20 jaar verschil tussen af en toe dragen in ruigere omstandigheden en in de kast liggen. Ik vind de nos status van het tweelingbroertje prachtig!
De ā€˜werker’ loopt nog als een zonnetje, maar het glas heeft wel moeten lijden : de kleur (patina?) is in de jaren ook veranderd: dónkerder opv lichter?
Genoeg geklets: nu de plaatjes

1 like

Pas recent tot het forum toegetreden en vorige week een mooie deal gesloten met @Floris155. Deze blauwe NY0040 is nog niet van mijn pols geweest (alleen bij het nemen van de foto). Ben d’r blij mee.

3 likes

Ik hou trouwens alles bij in een excel file. Jullie ook?
Ook alle maten, gewicht, uurwerken etc. In een andere tab met wie ik heb geruild ge- of verkocht, wanneer, voor hoeveel etc.

5 likes

Jij bent een echte WIS!

1 like

Deze van Skiffer. Al weer een tijdje geleden verkocht.

Groet,

Tecco

2 likes

Doe ik ook, alleen horloge weg= regel verwijderen.
Vind ik achteraf wel stom, maar wordt ingegeven door vooruit kijken,
Probeer wel foto bestanden te archiveren.

1 like

Eerste aankoop via het HF van ehwatch, erg blij mee:

2 likes

Dat is mijn Seiko Silverwave H557 die ik in mei 2010 van jhuurne (Jurgen) heb overgenomen (nog steeds ā€˜in collectie’):

…
…
.

1 like

Zo’n Citizen maar dan met gele wijzerplaat. Gekocht in 2003, het forum was toen nog een ā€œprikbordā€. Gekocht van Ruud, niet meer actief op HF. Horloge allang weer weg.

1 like