Ik was nog geen lid en kocht mijn 1e horloge van @EricPP nadat ik een foto van betreffende Monster op FB zag. @Thehaguedragon stelde ons voor en de rest weet je wel.
Vervolgens kocht ik mijn 2e horloge van @Marco_T of V … dat was een zwarte Seiko Big - Military
Ik herinner me nog hoe ik een horloge (Monster dacht ik?) van @EricPP wou overnemen ergens vorig jaar ofzo en achteloos vroeg of hij wel wat positieve recencies had op het forum?
Eerste horloge via HF was deze mooie Guinand, het bedrijfje dat Helmut Sinn (wat een icoon die man) kocht na zijn (lucratieve) verkoop van de firma Sinn. Het was even stil rond Guinand, website offline etc maar ze zijn er terug, wat vers bloed en Helmut houdt (eerder vanop afstand heb ik de indruk) de boel in de gaten.
Het horloge gekocht bij peebee (rust in vrede). Hij deed zijn hele collectie de deur uit dus er zullen nog leden zijn die bij hem gekocht hebben. Ik ging eigenlijk voor een rus, maar uiteindelijk met deze vertrokken. Fijn met hem gepraat en meteen veel bijgeleerd.
Twee lijstjes. 1 met de prijzen die ik betaald hebt (of als het krijgertje was, wat die op dat moment nieuw koste). De andere lijst is van de horloges in bezit zonder prijs. Op die lijst staat erachter als iets verkocht is en op die met de prijzen verdwijnt die helemaal. Net weer gekeken, ik moet weer eens aanpassen
Ik was net lid geworden van het HF (2009) werd deze vintage Seiko door Krabong aangeboden. Ik zocht er al jaren naar dus bingo met dank aan Roel e.a. die de Seiko lieten gaan. Greets nitraM.
Thx to @anon50762135EV de eigenaar van deze geweldige Seiko Cocktail. Blijft een plaatje om te zien (en het eerste horloge dat mijn vrouw zowaar mooi vind ;))
Was ook gelijk wel een hele mooie, hè? Ik ben er niet helemaal zeker van, maar van die ik nog heb, zou dit één van de eersten zijn geweest. Ik had de versie met de oranje wijzerplaat en die is ook weer binnen het forum doorverkocht!
Dan was jij me voor. Het heeft een tijdje geduurd voordat deze verkocht werd dacht ik. Net toen ik wilde toeslaan … en weg was ie. Gelukkig ben ik daar nu wel overheen lol