Laat je aller aller 1e HF aankoop zien!

Deze in 2013 overgenomen van @ehwatch. Wat me vooral nog bijstaat is de ontdekking hoe leuk het is iets te kopen van een liefhebber :smiley:

En net als @Thehaguedragon heb ik een overzicht waarin alles tot in detail vastgelegd is :blush:

1 like

Dat waren nog eens tijden…

2 likes

Deze van Marijn:

1 like

Deze van @marijn2 met m’n 2e aanschaf op de achtergrond :slight_smile:

1 like

Mijn eerste aankoop via dit forum, een echte Komandirskie. Helaas gestolen in de VS :unamused:

1 like

Ik denk dat dat deze Timex was:

2 likes

2 seiko duikers, ik kan niet meer terug vinden van wie ik deze kocht. gaan nog regelmatig eens om de pols

.

2 likes

Sjeesus… geen idee meer wat en of van wie…

Als ik moet gokken een 007 met plongeur wijzers…

En ik ben jaloers! :disappointed_relieved:

1 like

Ik heb ook van hem gekocht, fijne kerel. Ben hem in het nieuwe forum nog niet tegengekomen.

Heb toch wat Trasers van hem passeren niet zo lang geleden.

Not funny! Deze heb ik ook nog gehad dacht ik :wink:

1 like

Deze klapper…

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/20140114_093419.jpg.html][/URL]

3 likes

Dat moet haar zeker wel zijn ja, Masha de forum slet :flushed:
Jammer dat deze gejat is was een mooi horloge.

1 like

De eerste was deze Omega, gekocht bij Xxof (Marc). Ondertussen allang weer verkocht.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P3105040.jpg.html][/URL]

1 like

Hahaha valt mee :joy: Wel balen ja.

Deze dus maar dan op een tropic sport:

Foto is van ghentwatch (maar veronderstel voor gemak dat het recht op de foto’s van rechtswege overgaan naar de nieuwe eigenaar :smile: - zulke mooie foto’s maken lukt mij nog niet ).

2 likes

Goed licht, Een OneplusOne en een portie geluk :wink:

Hoe bevalt de Tropic? Als je merkt dat er pluisjes aan blijven hangen, eens met zeepsop afwassen. Zit namelijk een soort vettig laagje op om ze tegen rubber-rot te beschermen in de opslag.

1 like

Mijn eerste HF overname was deze Mooren :

Niet echt een horloge dat ik heel vaak draag, maar op een of andere manier kan ik er ook geen afstand van doen.

4 likes

Wel hoor o.a. in het verkoopforum en volgens mij ook nog een verslagje.