Laat je aller aller 1e HF aankoop zien!

Ik meen dat het deze was:

3 likes

Yeuh, heb ik ook iemand aangestoken :slight_smile:

Klopt, daar is het allemaal mee begonnen :wink: Nu is de kist (12) vol!

Deze mag ook mee op vacantie!
Onlangs overgenomen van Thijs Kremer.

2 likes

Heel vroeger (2003) was dit Forum het prikbord van de horloge.pagina.nl … In die tijd bedachten een paar actieve prikkers samen met de beheerder dat het leuk was om een horloge.pagina.nl limited edition horloge te gaan uitbrengen. Dat is deze Zeno geworden:

Ik heb no. 18 van de 25
Groet

Klaas

6 likes

@WVE HĆ©, zoiets heb ik hier ook nog ergens liggen. :smile:

3 likes

Mijn eerste aankoop was de monster van @Stecor1. De beschadigde band werd direct gewisseld voor een nato. Na een tijdje deze sharkmesh gekocht van @larsvdberg.

3 likes

Ik schrijf:

Dan zeg ik dus,ā€œIK ben hemā€¦ā€ :point_up_2:

Dat jij hem bent tegengekomen, zegt niks over mij. :wink:

1 like

Daar heb je helemaal gelijk in, maar probeerde je te informeren dat hij nog steeds alive and kicking is, ook op het nieuwe forum. :wink:

1 like

Akkoord, ook onder de zelfde naam?

JaJa.

Wat is dit voor merk Jave?

Deze is zeer toepasselijk als eerste HF aankoop. Of niet?

2 likes

Politi orilogi…heeft het volgens mij niet zo lang volgehouden…m.a.w. bestaat niet meer

Overgenomen van @monaco en ondanks mijn flipperkarakter gewoon nog present in de collectie…

2 likes

Net afgestudeerd, wou ik es een keer proberen een horloge te (de)monteren. Goedkoop klokje gezocht. Jur (of was het Jurgen?) had me geholpen aan een Radiomir Hommage

2 likes

Made by Grovana.

@marnixmoed O.k. (wat een cliffhanger! heb er de hele nacht niet van kunnen slapen, Wing! :tired_face:) en hoe is dit dat afgelopen??? :wink:

2 likes

What you’re doing is not collecting, it’s hoarding

2 likes

3 likes