Ik meen dat het deze was:
Yeuh, heb ik ook iemand aangestoken
Klopt, daar is het allemaal mee begonnen Nu is de kist (12) vol!
Heel vroeger (2003) was dit Forum het prikbord van de horloge.pagina.nl ⦠In die tijd bedachten een paar actieve prikkers samen met de beheerder dat het leuk was om een horloge.pagina.nl limited edition horloge te gaan uitbrengen. Dat is deze Zeno geworden:
Ik heb no. 18 van de 25
Groet
Klaas
Mijn eerste aankoop was de monster van @Stecor1. De beschadigde band werd direct gewisseld voor een nato. Na een tijdje deze sharkmesh gekocht van @larsvdberg.
Ik schrijf:
Dan zeg ik dus,āIK ben hemā¦ā
Dat jij hem bent tegengekomen, zegt niks over mij.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar probeerde je te informeren dat hij nog steeds alive and kicking is, ook op het nieuwe forum.
Akkoord, ook onder de zelfde naam?
JaJa.
Wat is dit voor merk Jave?
Politi orilogiā¦heeft het volgens mij niet zo lang volgehoudenā¦m.a.w. bestaat niet meer
Overgenomen van @monaco en ondanks mijn flipperkarakter gewoon nog present in de collectieā¦
Net afgestudeerd, wou ik es een keer proberen een horloge te (de)monteren. Goedkoop klokje gezocht. Jur (of was het Jurgen?) had me geholpen aan een Radiomir Hommage
Made by Grovana.
@marnixmoed O.k. (wat een cliffhanger! heb er de hele nacht niet van kunnen slapen, Wing! ) en hoe is dit dat afgelopen???
What youāre doing is not collecting, itās hoarding