Ik maak geen beloften meer. Vroeg of laat gaat alles altijd weg
Zelfde foto als eerder (niet bij me op vakantie) maar deze gekregen van mij ouders als cadeau bij behalen van mijn PhD. Gezien mijn vader inmiddels (te jong naar mijn mening) overleden is, en ik dus nooit weer iets dergelijks van hun samen zal krijgen, is dit een blijver, maar daarom ook één die ik veel gebruik.
Liefde sinds Valentijnsdag 2020
Dit zijn echt mijn goals hahahhaaha. Heerlijk
Ik neem me altijd voor om eens opruiming te houden maar tot nu toe heb ik veel blijvers. Uiteindelijk zal het er wel een keer van komen maar ik ben het wel volledig eens met je keuze, ik heb een hele reis achter de rug om de ideale Reduced te vinden dus de 3861 die ik van vrouw en dochter gekregen heb en de Reduced gaan nergens heen
Voor de juiste prijs zijn uiteindelijk iedereens blijvers te koop.
Zolang ze niet met ‘tonnen’ over de brug komen blijft deze lekker plakken bij mij.
Ik heb niet de intentie om dingen te verkopen, ik heb een hoop klein grut. En mijn mooiere aanwinsten hebben een vaste plek in de doos.
Never sell, just add.
Wil ik iets duurders dan is het langer sparen. En de speedmaster wordt het trouw horloge. Want trouwen is verpest door een iets sneller dan verwachte zwangerschap
Best wat Omega’s in deze post. Ben bang dat ik er nog eentje bij plaats.
Deze gaat er bij mij iig never nooit uit.
Dat begrijp ik wel. Ik ben ook helemaal weg van mijn Nomos, maar ik heb hem nog te kort om met zekerheid te kunnen zeggen dat het een blijvertje is. Het is wel de bedoeling dat die blijft aangezien deze ook een symbolische waarde met zich meedraagt.
Ja dat snap ik die is ook prachtig
Mijn beide zoons hebben allebei hun eigen favoriet binnen mijn collectie van 4. Aangezien ik graag wil dat die twee horloges te zijner tijd bij hun terecht komen zijn dat automatisch ook de blijvers.
Als schitterend kado gekregen bij een speciale mijlpaal, nooit meer weg dus.
Al 30 jaar in bezit, een blijvertje dus. Ik ga wel op zoek naar iemand die hem weer geheel kan herstellen.
Deze blijft, maar dat is al sinds 1992.
De rest van de stapel blijft ook wel, maar die is aanzienlijk minder oud (vanaf ongeveer 2016 dat dat op gang is gekomen).
Deze blijft ook zeker.
Deze FC heeft al een aantal eigenaren gehad maar ondanks dat ziet hij er nog steeds als nieuw uit. Ik vind 'm heel mooi en hij draagt heel comfortabel. Daarom is dit zeker een blijver.
Deze HFLE 2020 heb ik ook in het blauw gekocht, ook dit vind ik een heel mooi horloge maar vooral met een onderscheidend uiterlijk. Draagt heel comfortabel op de originele suède band. Daarom is dit ook zeker een blijver.