Laat je Borealis zien

Citaat:joy: Tip: volgende keer even citeren.
Goede tip :wink:

Ik heb een Seafahrer gehad. Mooie kwaliteit. Wel een klatser hoor, o.a. door de lange lugs een beetje too-much voor mijn beperkte polsen :smile: . Is al weer een tijdje terug, heb hem destijds verkocht aan @TimeLapse

3 likes

Ok mede HF’ers: ik zal het niet meer doen.

Dit topic kan gesloten worden.

Nee.

2 likes

Lijkt mij ook :slight_smile:

Was in juni 2015! Ik heb hem niet lang gehad voordat hij werd doorgeflipperd.

1 like

Ik dacht het al niet hoor, maar toch wel leuk om er nog eens op terug te komen :slight_smile:

1 like

Mijn Aurora:

1 like

Is wel grappig toeval. Mijn zoon bracht deze pas nog ter sprake toen we het hadden over horloges die ik niet had moeten verkopen. Hij was weinig origineel maar mooi gemaakt en met fijne ratchet sluiting.

Ik moest gelijk weer aan de plek denken waar we elkaar ontmoet hebben. Was dat niet de oude Mentos fabriek in Den Bosch. Was een leuke locatie.

1 like

Verkade :slight_smile:

1 like

Dat treft, ik heb 'm vandaag om! No joke!

3 likes

Da’s die Marathon look a like toch?

yup…

1 like

De Scout-Sniper? Highly collectible Borealis.

Ik heb zo een paar van die juweeltjes, die groene Android wordt dat ook nog wel eens… :rofl:

Ik slijt the real deal te zijner tijd wel aan jou, Tecco. Ik ga er eerst nog een paar deuken in maken in Sarajevo.

image

1 like

Daar zijn er zo veel van.

I’m over it. Ik ga mijn hommage al weer verpatsen. Ben een beetje in vintage sferen terecht gekomen en daarmee mijn voorkeur voor horloges ook.

1 like

Deze heb ik. Fijne klimschoenen :+1:t2:

Deze heb ik net besteld, dan heb ik iig een borealis
The North Face Borealis Classic Rugzak - One Size - TNF Black/asphalt Grey

1 like