Laat je Borealis zien

Hier mijn (ex) Scorpionfish:

Ik heb deze Sea Storm. Plaatje gejat bij gebrek aan eigen foto. Horloge is kopieerwerk van Blancpain, maar wel goed uitgevoerd. Erg prettig klokje.

1 like

Ik heb de goedkoopste, die niet van inferieure materialen is gemaakt. :wink:

Deze bestaan ook:

Dievas-Megopelagic_MkIIDelmar_Marathon_homage-1

2 likes

Tot zover herkenbaar :joy:

Ik vraag me af of dat wel klopt. Bijvoorbeeld die Dievas; ik weet niet wat deze kost want kende deze niet, maar ik hoor altijd dat Dievas horloges van uitstekende kwaliteit zijn.

Ik weet niet hoe goedkoop die van jou precies was, maar verkrijgbaarheid lijkt me ook een leuke optie. De Praetorian is volgens mij gewoon verkrijgbaar.

2 likes

Ik zie net, dat de Dievas nog verkrijgbaar is onder een iets andere typenaam. “Endurance”, voor slechts $ 320! Maar dan wel met een quartz van Ronda aan boord. De Royal Swiss zie ik nergens meer (was bij een Duitse eBayer), maar de Delmar schijnt nog op wat obscure websites te vinden zijn in de VS.

Ik heb de Borealis nog voor de laatste aanbiedingsprijs, waarover dan nog de Portugese BTW kwam (23%) en een redelijk laag verzendtarief. Ik zou 'm al niet meer verkopen voor dat bedrag

1 like

Wat een brok is dat! De nieuwe hebben nu geschroefde bandpennen :stuck_out_tongue_winking_eye::

2 likes

(upload://7U4Hn4bYomQ60pdTCslhXB8QVB0.jpeg)

![image|666x500]

Hier, een sloot foto’s van mijn teergeliefde beuker, de Borealis Seafarer II

3 likes

Het lijkt er op dat deze drie exact hetzelfde zijn. Ws. zelfde fabriek, ander label.

Ik heb deze Seafarer gehad. Toch altijd een beetje spijt dat deze is weggegaan. Maar die lugtolug was gigantisch. En dat maakte hem toch een beetje onprettig om te dragen op een 20 cm polsje.

3 likes

Als je het vergelijkt met een 37, 38mm ø horlogetje, is deze een stukje forser, ja, maar als je vergelijkt met sommige Aragons of zelfs Invicta’s, is deze maar gemiddeld hoor…

1 like

Je zou maar zo gelijk kunnen hebben…

Overigens, toen ze net op de markt waren, een paar jaar terug, kosten de Delmars ± $ 120, inmiddels $ 250,00 vanwege grote vraag waarschijnlijk.

https://mailchi.mp/borealiswatch/borealis-sea-storm-v2-pre-order-has-started

c8588d13-4f0d-40e9-94d3-175ea384862f22fcda70-ca9d-43b1-a968-1391633330ad4d1d97f2-7e48-4882-bc62-a5b0bde0207e

2 likes

Dit was wel een heel fijne hoor. Scorpionfish.

2 likes

Borealis Seahawk 1500m

2 likes