Als probeersel voor de Nomos heb ik een bund strap aangeschaft. Meteen gemonteerd en wat blijkt: Het zit echt super comfortabel! En daarnaast vind ik het er ook nog best cool uitzien. Ik zie ze niet vaak voorbij komen op het forum, maar ben wel benieuwd wie er nog meer dergelijke bandjes gebruikt bij bepaalde horloges. Dus, laat ze zien!
Puur toeval dat ik mijn Sinn 103, sinds gisteren op de collectie, vandaag op en bund heb gezet. Snelle (slechte) foto:
Qua draagcomfort vind ik het niet beter dan een andere goede “gewone” leren band. Ik vind het wel aardig dat een klok er een stukje massiever door wordt. Andere kant van die munt is dat ik niet de meest “massieve” polsen heb, kan het wat dat betreft misschien net niet hebben eigenlijk.
De Sinn en de bund lijken wel voor elkaar gemaakt !
(tu)
Sorry, maar zo’n band op een nomos, geen gezicht.
Groet
Herman
Contadino Schreef:
De Sinn en de bund lijken wel voor elkaar gemaakt
!
(tu)
Thanks! Vind het ook wel een mooie combinatie. Zal nog wel eens een mooiere foto maken.
Ik kan er geen laten zien, en dat is niet voor niets
Orisfan Schreef:
Sorry, maar zo’n band op een nomos, geen gezicht.
Groet
Herman
Smaken verschillen!
Tommaat Schreef:
Orisfan Schreef:
Sorry, maar zo’n band op een nomos, geen
gezicht.Groet
Herman
Smaken verschillen!
Vind er eigenlijk niks mis mee… Staat wat mij betreft prima
Contadino Schreef:
De Sinn en de bund lijken wel voor elkaar gemaakt
!
(tu)
Idd, cool :~
Vooral horloges die 'n wat kleinere diameter hebben, doen het erg goed op 'n bund. Een Sinn 156 zoals ik heb (43mm - en dik want Lemania 5100) vind ik te grof worden aan een bund.
Enne… eigenlijk kunnen alleen Duitse horloges aan een bund… :)-D
Ziet er niet uit. Sorry.
lone ryder Schreef:
Ziet er niet uit. Sorry.
Mee eens. Ik vind het geen gezicht.
Ik heb beetje een vreemde eend in de bij. Ik niet zo een fotomaker, dus ik zal het proberen te omschrijven. Het is een combi van de kast van deze
op de band van deze.
weer eens iets anders, ieder zijn smaak
Bij de nomos/sinn vind ik het echt zonde van zo’n mooi horloge. Bij enkele vintages voegt het soms wel wat toe. Maar goed my two cents…
gr, HJR
Bij de Nomos vind ik het niks.
Bij de Sinn vind het stoer staan en bij de Record staat het ook mooi.
Sowieso elk militaire horloge meestal wel.
Misschien moet ik eens kijken voor mijn Hamilton
Hoi,
Het horloge is reeds verkocht, maar de band is er nog wel.
Elf.
Ik vind dit er in ieder geval een stuk beter uit zien dan die (z)ielige NATO bandjes…