Laat je casio zien :-)

ik was benieuwd wat men op het forum aan casio’s heeft :slight_smile:

zelf heb ik met enige regelmaat een casio in de collectie zitten en op dit moment is het een casio frogman en een g-7800 …ik had al een frogman besteld maar die is ivm vakantie van verkoper pas erg laat verzonden en ligt nu bij de douane :frowning:
maar goed daar wachten we nog even op.

de frogman:

ik heb er nog een extra set banden en kast bij gekocht :slight_smile:

en de g-7800 de zwarte voor mij en een “gouden” voor mijn vrouw :smiley:

lekker klef …:wink:

ik heb een spinternieuwe ongedragen zilveren waveceptor databank wva-100 radiocontrolled, daar zet ik al mijn horloges mee gelijk, zal een foto plaatsen zo meteen. Is wel te koop voor geinteresseerden

de derde van links is een casio maar dat kun je zelf ook wel zien,wel een oudje doet het prima,

Groetjes,

Lenno

Owja, en de op een na rechtse ook, toch? :smiley:

Ik heb er een gekocht bij seamaster voor een vriend.

En mijn zoon heeft er ook een;

Hij wil graag een G shock of een Pathfinder, maar we (lees ik) dacht dat die te groot zou zijn voor zijn polsen.
G schock gaat nog wel, maar hij is nu weer gek van de t touch, ai ai ai ai.

Ik heb tientallen Casio’s gehad toen ik nog een tiener was. Allemaal gekocht van mijn zakgeld bij Kijkshop. Nu heb ik er 1.

Dit is de mijne:

Ik heb er 2.

Een duiker

en een wave ceptor

Allereerst een MD703-duiker uit lang vervlogen tijden (eind jaren '80/begin jaren '90):

Een G-Shock DW6900. Mijn vakantie- en sportklok. Heerlijk horloge om te dragen!

En dan nog een DW4100 Surfing Timer. Ook iets van eind jaren '80:

Ik heb deze sinds 2000

en deze sinds kort, overgenomen van de topicstarter:~

Hoe bevalt die MTD1054? Ik heb er laatst ook even naar zitten koekeloeren, maar uiteindelijk niet aangeschaft.

In mijn collectie: de G-Shock DW-5600E, door NASA gecertificeerd voor gebruik tijdens ruimtevluchten, maar niet voor ruimte wandelingen…

lenno Schreef:

de derde van links is een casio maar dat kun je
zelf ook wel zien,wel een oudje doet het prima,

Groetjes,

Lenno

http://i242.photobucket.com/albums/ff249/lennootje
/P1010039.jpg

erg leuk zo’n oud model (tu)

die surfing timer blijft super (tu)

ik zag veel leuke casio’s voorbij komen (tu) :smiley:

diabloNL Schreef:

Ik heb tientallen Casio’s gehad toen ik nog een
tiener was. Allemaal gekocht van mijn zakgeld bij
Kijkshop. Nu heb ik er 1.

Dit is de mijne:

http://i25.tinypic.com/2nibsbo.jpg

Gaaf, zo gecombineerd met twinsensor. En multiband6!
:~

Ik zou wel eens een Casio willen zien met G-shock, triple sensor, GPS, multiband6, tough solar en full auto illuminator (niet die vage LED). Dat zou de ultieme G-trek worden!
(:P)

Stiekem zou ik em ook graag zien met twincept. Hou namelijk van analoge klokjes en wijzers. Hoe fors zou zo een klokje worden… :+

Het toeval wil dat ik pas nog een foto heb geschoten van mijn 3 Casio Gshocks.
Ben geen fotografe, maar denk dat jullie wel een idee krijgen zo! En ja, dit soort horloges (vooral midden+rechts) worden niet zoveel gedragen door vrouwen, maar dat deert mij niet :wink:

Linker: BGD-100-1D (baby G)
Middelste: MTG-930DE-8VER (Wave Ceptor/Tough solar)
Rechter: DW 003 staat achterop (helaas met lege batterij en erg verkleurd/abused)

Denk dat de DW 003 niet meer voorzien gaat worden van een nieuwe batterij, gezien de staat van het horloge. Even zien of ik met de onderdelen nog iemand blij kan maken.

GW-6900