ik was benieuwd wat men op het forum aan casio’s heeft
zelf heb ik met enige regelmaat een casio in de collectie zitten en op dit moment is het een casio frogman en een g-7800 …ik had al een frogman besteld maar die is ivm vakantie van verkoper pas erg laat verzonden en ligt nu bij de douane
maar goed daar wachten we nog even op.
de frogman:
ik heb er nog een extra set banden en kast bij gekocht
en de g-7800 de zwarte voor mij en een “gouden” voor mijn vrouw
lekker klef …
ik heb een spinternieuwe ongedragen zilveren waveceptor databank wva-100 radiocontrolled, daar zet ik al mijn horloges mee gelijk, zal een foto plaatsen zo meteen. Is wel te koop voor geinteresseerden
Ik heb er een gekocht bij seamaster voor een vriend.
En mijn zoon heeft er ook een;
Hij wil graag een G shock of een Pathfinder, maar we (lees ik) dacht dat die te groot zou zijn voor zijn polsen.
G schock gaat nog wel, maar hij is nu weer gek van de t touch, ai ai ai ai.
Gaaf, zo gecombineerd met twinsensor. En multiband6!
:~
Ik zou wel eens een Casio willen zien met G-shock, triple sensor, GPS, multiband6, tough solar en full auto illuminator (niet die vage LED). Dat zou de ultieme G-trek worden!
(:P)
Stiekem zou ik em ook graag zien met twincept. Hou namelijk van analoge klokjes en wijzers. Hoe fors zou zo een klokje worden… :+
Het toeval wil dat ik pas nog een foto heb geschoten van mijn 3 Casio Gshocks.
Ben geen fotografe, maar denk dat jullie wel een idee krijgen zo! En ja, dit soort horloges (vooral midden+rechts) worden niet zoveel gedragen door vrouwen, maar dat deert mij niet
Linker: BGD-100-1D (baby G)
Middelste: MTG-930DE-8VER (Wave Ceptor/Tough solar)
Rechter: DW 003 staat achterop (helaas met lege batterij en erg verkleurd/abused)
Denk dat de DW 003 niet meer voorzien gaat worden van een nieuwe batterij, gezien de staat van het horloge. Even zien of ik met de onderdelen nog iemand blij kan maken.