Laat je collectie zien

Ach ja, normaal valt men ook over merkhorloges zoals van Boss, en dat is je nu bespaard gebleven :wink:

Welkom!
Veel lees en postplezier. :+1:

1 like

Nope.

1 like

Is wel degelijk anders… Replica’s posten gaat echt pontificaal tegen de regels van het forum in. Een gifje plaatsen niet. Voor Replica’s zijn er genoeg andere plekken waar deze prullen kunnen worden besproken, niet hier in ieder geval! :slightly_smiling_face:

met een gifje worden ook dingen geplaatst die niet van hun zelf zijn.

zie o.a. :slight_smile:
https://www.boek9.nl/items/iept20180205-rb-den-haag-regio15

En linkjes plaatsen van sites die niet van jou zijn mag ook niet zonder toestemming van de eigenaar, beste meneer.

1 like

Hier ook een Patek en Orient broederlijk naast elkaar. Great minds think alike!

10 likes

Oh leuk, een Rolex. Heb ik ook.

5 likes

Wahahahaha!!! Geweldig. BAM.

Is dat die nieuwe Pepsi gmt met die paarse bezel?

1 like

Da’s de Dr. Pepper

2 likes

K snappum nie

Dr. Pepper is paars

2 likes

Tuurlijk wel
image

2 likes

Definieer ‘fakers’? Kan aan mij liggen hoor, maar ik begrijp 'm niet helemaal

1 like

Hallo Coen Franken,

Daar kan ik mij alles bij voorstellen. :slightly_smiling_face: Mijn opmerking was in directe reactie naar een ander bekend forumlid. N.a.v. zijn commentaar ging ik ervan uit dat hij redelijk op de hoogte is van de geschiedenis van de YouTube horloge scene. Als je daarvan niet op de hoogte bent, kan ik begrijpen dat je mijn opmerking niet (helemaal) kunt plaatsen. Sorry daarvoor. Het is een te lang verhaal om nu zo even uit de doeken te doen; daarvoor moet je echt in de geschiedenis van de ‘YouTube Watch Community’ duiken. :relaxed: Leuk idee voor een regenachtige zondagmiddag. Verder waren er in mijn commentaar genoemde z.g. ‘oorlogen’ verschillende kampen. Ik zat niet bij de aanhangers van onze Tristano G. Veneto. Hoewel ik daaraan toe wil voegen dat mijn mening uiteraard mijn eigen persoonlijke mening is en dat ik al meer dan een jaar niet meer actief ben in de YouTube horloge scene. Ik zat er wel bij vanaf het allereerste begin; een enkeling hier weet dat. :sunglasses::wink:

Ik ben wel op de hoogte van de horlogescene op YT, maar nog niet zo lang dat ik deze ‘oorlogen’ meegemaakt heb. Bedankt voor de verheldering

1 like

Had TGV nou ook ruzie met die dikke? De Francesco talks watches Youtuber? :grinning: