Laat je Compressor/Super Compressor horloge's zien

mamma mia, dat zijn klokken mooi mooi. marino

2 likes

Over die Tissot (ruiltje) twijfel ik. Die heb ik nooit opengemaakt, zo in de kluis gekiept. Niet mijn ding. De dual crown t12 duiker (die ik ook ooit had) is bij mijn weten wel Epsa.

De Precimax staat volgens mij nog te koop hier.

11 likes

Dat zou zo maar kunnen, ik heb hier nog geen mooiere gezien :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi hoor. Vooral een supercompressor staat nog op mijn lijst als toevoeging van de collectie. @Techca, mooi ingedeeld ook in je horlogedoos.

2 likes

9 likes

Zóó!! Geweldig man, helaas hier maar twee compressor-achtigen, omdat ik het mooi vind, maar de échte niet kan betalen.

3 likes

Plaats ze dan ook niet zou ik zeggen. Zou hetzelfde zijn als iedereen zijn Rolex “hommage” in het Rolex topic zou plaatsen met dezelfde tekst.

1 like

Ik vind het zelfs een schandelijk mooie collectie!!! :+1: :relaxed: :heart_eyes:

1 like

Wauwww!!! die is in een mooie staat! :+1:

1 like

Prachtig man! :+1:

1 like

11 likes

12 likes

Weet je hoe uitermate LULLIG je nou klinkt? :-1:

4 likes

James,

Geen waarde oordeel, maar probeer dit even ‘horloge-technisch’ te benaderen? ; Dat toevallig veel ‘bekende’ supercompressor modellen 2 kronen hebben, betekent niet dat Supercompressor een synoniem is voor een dubbel kroon horloge. :wink:

2 likes

Very shameful indeed! :joy::thumbsup:

1 like

Ik heb ook nog ergens een paar van die Pontiac Hydraulica’s liggen, maar ik weet niet of het ook compressors zijn. Gezien de onverdraagzaamheid die bij sommigen ook in dit topic weer de kop begint op te steken, durf ik er geen foto’s van te plaatsen voordat ik het zeker weet…:grin: :sweat_smile:

2 likes

Ik zeg laten we die onverdraagzaamheid maar gewoon snel de kop indrukken…

@ doemijdiefotosmaar :thumbsup::joy:

2 likes

Hahaha…ben nu aan het werk, maar ik gooi ze er later zeker in! :sunglasses: :+1:

2 likes

:thumbsup:

1 like