Laat je Compressor/Super Compressor horloge's zien

Oude pontiac hydraulica’s van de jaren '60,'70 zijn bijna altijd epsa kasten.Er staat vaak zelfs geen compressor tekst aan de binnenzijde van het deksel,maar het is wel een epsa compressor kast.:wink:
Dus laat maar komen die hydraulica’s :slight_smile:

4 likes

Dank-je-wel! Daar hebben we iets aan. :+1: :blush: Ga vanmiddag ff foto’s maken :sunglasses:

2 likes

Mooi spul zeg :yum::upside_down::heart_eyes: Volgens mij past deze ook in dit “straatje”, een leuke verhaal een een natte droom van ons alle :alien::spy:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Even een algemene vraag, puur uit interesse. Is de Vostok Amphibia dan feitelijk ook een compressor? Daar wordt ook de waterdichtheid groter naarmate de druk toeneemt. :slight_smile:

1 like

Super gaaf! Wat een vette collectie.

1 like

Ik durf eigenlijk niet maar vooruit dan…:smirk:

11 likes

Jij zit safe… er staat toch Hydraulica op! :sunglasses: :grinning:

Ik heb zelf nog geen Super Compressor die staat hoog op mijn wenslijst. Wel heb ik deze fantastische Enicar in Compressor kast:

Onlangs was ik zo gelukkig deze oester vol met parels te vinden in een lot horlogeonderdelen:

12 likes

Helaas… ik heb mijn drie oude Pontiacs gevonden… geen Hydraulica erbij :cry: Wel een Gulfstream, maar dat is volgens mij niet iets bijzonders. :slight_smile:

Het systeem is vergelijkbaar met de EPSA Compressor, maar het zijn het niet :wink:

1 like

Dankje! Mijn interesse is nu gewekt: ik ga op zoek naar een leuke Hydraulica dresser! :blush:

Leuk topic, even weer wat nieuw leven :smile:

17 likes

Deze heeft ook een compressor kast :slight_smile:

11 likes

Geinig om dit topic juist tegen te komen nu ik er één incoming heb :slight_smile:
Eigen foto’s volgen uiteraard maar hier een tipje van de sluier. Hij moet medio volgende week binnen zijn volgend DPD.

@acour_jeroen ik zie dat jij eenzelfde exemplaar hebt/had. Weet jij welk uurwerk dit is en hoeveel jewels het uurwerk telt? Deze informatie heeft de verkoper mij niet kunnen verschaffen herstel: heb ik niet gevraagd omdat ik hem niet verder wilde lastigvallen op Ebay :stuck_out_tongue:


6 likes

De verkoper zit hier op het forum trouwens; Gert @glnds :slight_smile:

1 like

Dat duurt nog aardig lang dan vanuit Belgie. Ben benieuwd naar het klokje :+1:

1 like

Mijn exemplaar was een automaat. Ik kan je dus niet helpen met de identificatie van het uurwerk in jouw exemplaar. Sorry.

1 like

Dat vond ik inderdaad ook. Als ik uitga van het ergste kan het alleen maar meevallen :P[quote=“acour_jeroen, post:57, topic:115244, full:true”]
Mijn exemplaar was een automaat. Ik kan je dus niet helpen met de identificatie van het uurwerk in jouw exemplaar. Sorry.
[/quote]
Oké, jammer! Toch bedankt :slight_smile:

@Mafkees @septentrio hier ben ik. Die Glycine zou volgens mij donderdag of vrijdag moeten arriveren hoor :slight_smile:
Alleen maar Lemania voor deze jongen. Lemania Super compressors ondertussen 15+
Velen zijn onderweg voor een service… dus een complete update volgt later nog.

7 likes

Gaafff! Ik kijk uit naar de foto’s. Waarom Lemania in het bijzonder qua SC’s?

En kun je me dit misschien vertellen?